کد خبر: ۴۷۰۱۳
۰۹:۰۳ -۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
طی دو روز آینده در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وضعیت هواشناسی امروز

نشان تجارت - امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر خراسان شمالی و برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار باران گاهی ر عدو برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز نیز ابرناکی وزش باد شدید و رگبار پراکنده رخ میدهد. در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان بارش شدت خواهد داشت.

پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در مناطق شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید. ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی میشود و در نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می. شود.

شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام مستقر می‌شود و در نیمه غربی کشور افزایش نسبی دما رخ میدهد در ضمن ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق همچنین در غرب و جنوب غرب و جنوب فارس و هرمزگان وزش باد نسبتا شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود و دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون