کد خبر: ۴۶۹۷۸
۱۷:۴۹ -۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
یکی از ژانر های فیلم که مخاطبان زیاد و خاص خودش را دارد، ژانر فیلم ترسناک است که در این نوع فیلم ها معمولا بیننده را تحت تاثیر صحنه های مهیج، وحشتناک و فراطبیعی قرار می دهد.

نشان تجارت - یکی از ژانر های فیلم که مخاطبان زیاد و خاص خودش را دارد، ژانر فیلم ترسناک است که در این نوع فیلم ها معمولا بیننده را تحت تاثیر صحنه های مهیج، وحشتناک و فراطبیعی قرار می دهد. برای مشاهده آرشیو کاملی از دانلود فیلم ترسناک جدید و قدیمی میتوانید به وب سایت آپ مدیا مراجعه کنید.

معرفی فیلم های ترسناک 2023



فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2023



فیلم وینی پو: خون و عسل ، فیلمی در ژانر ترسناک به کارگردانی ریس فریک-واترفیلد و نویسندگی ریس فریک-واترفیلد و میلن، محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون جیلیان برودریک، پائولا کوئیز، کریس کوردل، فردریک دالاوی، امبر دایگ تورن، کریگ دیوید داوست، سایمون الیس، می کلی، مارکوس ماسی و... به هنرمندی پرداختند.
خلاصه داستان : ماجراجوی وینی پو و پیگلت را به تصویر میکشد که آنها به به موجوداتی وحشی و خونخواه تبدیل می‌شوند و... . اگر علاقه مند به دانلود فیلم خارجی وینی پو: خون و عسل هستید پیشنهاد میشود آن را با دوبله و زیرنویس فارسی در آپ مدیا تماشا کنید.

فیلم Evil Dead Rise 2023
ظهور مرده شیطانی، به کارگردانی و نویسندگی لی کرونین، محصول سال 2023 آمریکا و ایرلند است. در این فیلم هنرمندانی چون آلیسا ساترلند، لیلی سالیوان، گابریل اکولس مورگان دیویس، نل فیشر، جیدن دنیلز،، بیلی رینولدز-مک کارتی و... به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که درباره ی زنی به نام بث می‌باشد که به ملاقات خواهر بزرگترش الی می‌رود که سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی کوچک در لس‌آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد این دو خواهر باعث کشف کتابی مرموز در اعماق ساختمان الی می‌شود. حال کشف این کتاب باعث ظهور شیاطین ترسناکی می‌شود که بث را وارد نبردی وحشتناک برای بقا می‌کند. اکنون او باید با ترسنا‌ک‌ترین کابوس زندگی خود روبرو شده و…

فیلم Snow Falls 2023
فیلمی در ژانر ترسناک به کارگردانی کولتون ترن و نویسندگی لوک جنتون و کولتون ترن ، محصول سال 2022 کشور آمریکا است. این فیلم امتیاز 3.1 را از 450 رای در سایت IMDB دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون جاناتان بنت، پاتریک فابیان، کولتون ترن، آنا گریس بارلو، جانی برشتولد، ویکتوریا مورولز، جیمز گیسفورد و... به بازیگری پرداخته اند.
خلاصه داستان : وقتی یک طوفان زمستانی وحشتناک پنج دوست را در یک کلبه دور افتاده گرفتار می‌کند، مهمانی شب سال نو آن‌ها به سرعت به یک کابوس ترسناک تبدیل می‌شود. این پنج نفر به زودی متقاعد می‌شوند که دانه‌های برف آن‌ها را با یک ویروس کشنده آلوده کرده است. حال آن‌ها تلاش می‌کنند خود را بیدار نگه داشته تا از سرمازدگی جلوگیری کنند اما…

فیلم M3gan 2023M3gan 2023



فیلم مگان، به کارگردانی Gerard Johnstone و نویسندگی Akela Cooper است. این فیلم در ژانر ترسناک ، علمی تخیلی ، هیجانی است و درباره ی یک مهندس رباتیک مشهور به نام جما است که عروسکی شبیه به یک انسان واقعی به نام مگان را طراحی می‌کند تا بهترین همراه کودک و بزرگترین متحد والدین باشد. اما زمانی که جما به طور غیرمنتظره‌ای حضانت خواهرزاده‌اش، کادی را که اخیرا یتیم شده، به عهده می‌گیرد، از نمونه اولیه مگان برای نگهداری از او استفاده می‌کند، تصمیمی که به زودی عواقب وحشتناکی به دنبال داشته.

فیلم Scream 6 2023
یکی دیگر از فیلم های ترسناک که به تازگی منتشر شده است فیلم جیغ 6 نام دارد. این مجموعه تاکنون 6 در 5 قسمت پخش شده است و در ادامه ی داستان قسمت های قبلی نوشته شده: بعد از آخرین جنایات قاتلی با ماسک روح، چهار بازمانده، سامانتا، تارا کارپنتر و دوقلوها چاد و میندی میکس، همه چیز را در شهر وودزبورو پشت سر گذاشته تا زندگی جدیدی را در شهر نیویورک آغاز کنند اما اوضاع آنطور که آن‌ها تصور می‌کردند پیش نرفته و… .کارگردانی این فیلم را مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت بر عهده داشته است. در این فیلم هنرمندانی چون ملیسا باررا، جنا اورتگا، هیدن پنیتیر، کورتنی کاکس، میسون گودینگ، درموت مالرونی، جاسمین ساوی براون و هنری چرنی و... به ایفای نقش پرداخته اند. اگر شما سریال های خارجی را دنبال میکنید قطعا با نام جنا اورتگا، شخصیت معروف سریال Wednesday آشنا هستید.

شما میتوانید برای دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی، خارجی و انیمیشن بیشتر به آدرس https://upmedia.movie/  بروید و جدیدترین فیلم های سال 2023 با کیفیت عالی و لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون