کد خبر: ۴۶۹۶۰
۱۶:۴۳ -۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
جلال رشیدی‌کوچی در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اظهار داشت: از آن‌جایی که نسبت به تغییر وزیر صمت، امیدی به دولت دیده نشد، من و برخی همکاران، جدی وارد عمل شدیم تا این تغییر را در قالب استیضاح، عملیاتی کنیم.

سیدرضا فاطمی امین

نشان تجارت - محمد آیتی: سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت باید خود را آماده جلسه استیضاح کند، موضوعی که پیش از این، او یک بار سابقه آن را داشته است و توانست با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ نماینده حاضر در جلسه علنی، دوباره در سمت خود، ابقا شود.

برخی بر این باورند که این بار، وضع فرق می‌کند و مخصوصاً افزایش چندباره قیمت خودرو و اقلام اساسی در نبود تنظیم بازار، خود کافیست تا فاطمی‌امین از کابینه خارج شود.

جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت و یکی از منتقدان جدی سیدرضا فاطمی‌امین به نشان تجارت گفت: به نظر من، وزرای اولویت‌دارتری نسبت به آقای ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی داشتیم که جا داشت دولت روی به عزل آن‌ها می‌آورد، مثل آقای فاطمی‌امین، وزیر صمت.

وی افزود: متاسفانه این‌گونه به نظر رسید که دولت خواست با عزل وزیر جهاد کشاورزی، فرصتی را برای وزرای ضعیفی مثل آقای فاطمی‌امین که محبوب قلب آقای رئیسی هستند، بخرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اظهار داشت: از آن‌جایی که نسبت به تغییر وزیر صمت، امیدی به دولت دیده نشد، من و برخی همکاران، جدی وارد عمل شدیم تا این تغییر را در قالب استیضاح، عملیاتی کنیم. از این‌رو، با فضای عمومی که من در مجلس می‌بینیم، به نظرم این بار استیضاح آقای فاطمی‌امین رای بیاورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون