کد خبر: ۴۶۴۲۹
۱۱:۴۵ -۰۲ فروردين ۱۴۰۲
با توجه به بالا بودن هزینه خرید قطعات کولر گازی و دستمزد تعمیرکاران در شهرهای بزرگی مانند تهران بهتر است به خوبی از این دستگاه‌ها مراقبت شود. با نگهداری صحیح و انجام کارهایی مانند تمیز کردن فیلتر تهویه کولر گازی، پیگیری ایرادات و کدهای خطا و... می‌توانید به کاهش هزینه تعمیر اسپلیت کمک کنید.

نشان تجارت - کولرهای گازی اسپلیت سیستم‌های مدرن تنظیم دمای محیط هستند. این سیستم‌ها از زمان عرضه به بازار تا همین امروز به خوبی نظر همگان را به سمت خود جلب کرده‌اند. مزایای زیاد این دستگاه‌ها باعث رفاه زندکی مردم شده است. اما استفاده مداوم از آن‌ها باعث خرابی و نیاز به تعویض یا تعمیرشان می‌شود. از طرفی به دلیل افزایش قیمت سیستم‌های سرمایشی در ایران در صورت خرابی آن‌ها اغلب مردم گزینه تعمیر را انتخاب می‌کنند. زیرا افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها باعث شده که جایگزین کردن دستگاه نو به جای وسیله خراب کار بسیار سختی باشد. به همین دلیل به‌صرفه‌تر است که برای تعمیر اسپلیت در تهران اقدام شود.

با توجه به بالا بودن هزینه خرید قطعات کولر گازی و دستمزد تعمیرکاران در شهرهای بزرگی مانند تهران بهتر است به خوبی از این دستگاه‌ها مراقبت شود. با نگهداری صحیح و انجام کارهایی مانند تمیز کردن فیلتر تهویه کولر گازی، پیگیری ایرادات و کدهای خطا و... می‌توانید به کاهش هزینه تعمیر اسپلیت کمک کنید.

کاهش هزینه تعمیر اسپلیت با 3 راهکار فوق العاده کاربردی

راهکارهایی که باعث کاهش هزینه تعمیر اسپلیت می‌شوند یک‌سری نکات ساده و راحت هستند. نکاتی که برای انجام آن‌ها اصلاً نیازی به داشتن تخصص و مهارت در این حوزه نیست. در واقع اکثر روش‌های صرفه‌جویی در مخارج تعمیرات کولرهای گازی به نگهداری صحیح و افزایش طول عمر این دستگاه‌ها مربوط می‌شود؛ بنابراین در اجرای اغلب آن‌ها حتی لازم نیست که یک پیچ از کولر را باز کنید. در ادامه این راهکارهای فوق العاده کاربردی را آموزش می‌دهیم.

سرویس کردن منظم اسپلیت

اصلی‌ترین روش کاهش هزینه تعمیرات اسپلیت، سرویس کردن منظم آن است. این سرویس تهویه مطبوع هم مانند سایر لوازم به سرویس منظم نیاز دارد. استفاده از مشاوره و راهنمایی سرویس کاران ماهر در کنار عیب یابی و سرویس به موقع اسپلیت باعث جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ‌تر می‌شود. بعضی از قطعات کولرهای گازی باید مرتباً کنترل شوند که برای این کار حتماً باید از مراکز خدماتی معتبر کمک بگیرید. با پیاده کردن این راهکار مهم و ساده بعدها در هزینه تعمیر اسپلیت صرفه جویی خواهد شد.

تعمیر اسپلیت تهران، شامل تعمیر یا تعویض برد اسپلیت، تعمیر انواع برندهای کولرگازی اسپلیت (سامسونگ، ال جی، اجرنال و…)، شارژ گاز اسپیلت، پاکسازی فیلتر هوا، شسشتوی قطعات، سرویس کولر گازی اسپیلت، تعمیر فن داخلی، برطرف کردن آبریزش اسپیلت میشود. این کار باید توسط تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب انجام شود.

فراموش نکردن شارژ گاز سالیانه کولر گازی

فراموش نکردن شارژ گار سالیانه کولرگازی راهکاری تضمینی برای کاهش هزینه تعمیر این دستگاه‌ها است. گاز اسپلیت در عملکرد آن نقش اساسی داشته و اگر کم باشد روی کارکرد دستگاه تاثیر می‌گذارد؛ و قطعات اصلی آن فشار زیادی را تحمل می‌ کنند. از این رو هر ساله باید برای شارژ کولر گازی اقد ام شود. این کار از بروز اختلال در کارایی آن جلوگیری کرده و مخارج تعمیرات اسپلیت نیز زیاد نمی‌شود.  توجه داشته باشید شارژ گاز اسپلیت کاری است که باید به تعمیرکاران یا تعمیرگاه‌های با سابقه سپرده شود.

جدی گرفتن تمیزی کندانسور اسپلیت

گردش هوا در سیستم خنک کنننده اسپلیت هوایی مطبوع داخل منزل ایجاد می‌کند. کندانسور کولر گازی بیرون از فضای داخلی قرار گرفته و همیشه در معرض گرد و خاک قرار دارد. پس با غبار‌روبی مرتب این قسمت از هزینه تعمیرات اسپلیت کم می‌شود. به شرط این که برای این کار از یک سرویس کار ماهر کمک بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون