کد خبر: ۴۶۳۶۲
۱۱:۲۲ -۲۶ اسفند ۱۴۰۱
عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
احمدحسین فلاحی گفت: دشمن وقتی می‌خواهد کاری انجام بدهد، مستقیم از بیرون نیرو نمی‌آورد و در داخل به افرادی پول می‌دهد یا تحریک‌شان می‌کند و از طریق آن‌ها به نقشه‌هایش می‌رسد.

احمدحسین فلاحی

نشان تجارت - محمد آیتی: احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت در خصوص مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور، گفت: کاملاً مشخص است که مسمومیت‌ها برنامه‌ریزی دشمن است، ولی ممکن است این کار، از طریق عوامل داخلی صورت گرفته باشد.

وی افزود: دشمن وقتی می‌خواهد کاری انجام بدهد، مستقیم از بیرون نیرو نمی‌آورد و در داخل به افرادی پول می‌دهد یا تحریک‌شان می‌کند و از طریق آن‌ها به نقشه‌هایش می‌رسد.

نماینده همدان تصریح کرد: هنوز نهاد‌های امنیتی جواب روشن و قاطعی در این باره نداده‌اند که بتوانیم اظهارنظر واضحی داشته باشیم. ما منتظر هستیم تا نهاد‌های امنیتی که این وظیفه را به عهده دارند و تا الان هم کوتاهی کرده‌اند، هرچه سریع‌تر جوابگو باشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: وقتی این موضوع بار‌ها تکرار شده و زمان برده، از نظر ما قابل قبول نیست و نشان‌دهنده کوتاهی نهاد‌های امنیتی است.

فلاحی در واکنش به این پرسش که آیا این حق را به خانواده‌ها می‌دهید که بچه‌هایشان را به مدرسه نفرستند؟ گفت: نه اصلاً. این موضوع آن‌قدر جای نگرانی ندارد که خانواده‌ها جلوی مدرسه رفتن بچه‌ها را بگیرند. گزارشی که وزارت بهداشت و درمان ارائه داده، نشان می‌دهد که مسئله این‌قدر‌ها هم بیخ ندارد که دانش‌آموزان، مدرسه نروند. این‌ها یک مسمومیت گذرا است و آثار ماندگاری در بدن دانش‌آموزان نمی‌گذارد. این موارد با گزارشات و آزمایش‌ها و پیگیری‌های وزارت بهداشت و درمان بیان شده است. پس خانواده‌ها از این لحاظ به هیچ عنوان نگران نباشند.

وی گفت: الان وزارت آموزش و پرورش، نظارت و کنترل دقیقی روی این موضوع دارد و آن‌قدر فراگیر نیست که بگوییم مدارس تعطیل شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: چندی پیش، معاون وزیر بهداشت گفت که افراد متحجر و تندرو در حال مسموم‌سازی بچه‌ها هستند. به عقیده من وقتی دستگاه‌های امنیتی و قضایی این اظهار نظر‌های بی‌اساس را می‌شنوند باید این افراد را بخواهند و خبر‌ها را از این‌ها بپرسند. حتماً این افراد بیشتر از بقیه مطلع هستند. هم کسانی که اظهارنظر‌های غیرمسئولانه می‌کنند و هم بعضی جناح‌های سیاسی که چنین واکنش‌هایی دارند، باید توسط نهاد‌های امنیتی و قضایی سوال جواب شوند و اگر کسی نتوانست حرفش را ثابت کند باید هزینه بدهد.

نماینده همدان تصریح کرد: اکنون معاون وزیر بهداشت باید حرف‌هایش را ثابت کند، چون این حرف‌ها در جامعه باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن هر روز یک توطئه علیه ما دارد و اگر یک روز توطئه‌ای نکند، روز بعد قضایش را به جا می‌آورد و جبران می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون