کد خبر: ۴۶۲۰۲
۰۰:۲۹ -۱۳ اسفند ۱۴۰۱
با وجود مشغله های متعدد این روز های افراد خانواده، احتمالا تمامیه اعضا وقت کافی برای انجام امور و کار های خانه را ندارند، به همین علت انواع ابزار و وسیله های آشپزخانه برای کمک، تولید و به بازار عرضه شده اند که تمامیه این ابزار ها، دلیلی برای راحت تر آشپزی کردن می باشند.

نشان تجارت - با وجود مشغله های متعدد این روز های افراد خانواده، احتمالا تمامیه اعضا وقت کافی برای انجام امور و کار های خانه را ندارند، به همین علت انواع ابزار و وسیله های آشپزخانه برای کمک، تولید و به بازار عرضه شده اند که تمامیه این ابزار ها، دلیلی برای راحت تر آشپزی کردن می باشند. از دسته ابزار های پر کاربردی که می توان معرفی کرد، گوشت کوب برقی ها و انواع غذاساز ها می باشند که در ادامه بیشتر به معرفی ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت.

دستگاه های گوشت کوب برقی چیست؟

در واقع دستگاه های گوشت کوب برقی ابزاری کاربردی در هر آشپزخانه ای می باشند که در تهیه انواع غذا ها کمک بسزایی به آشپز کرده و همچنین سبب صرفه جویی در زمان و تهیه ی سریع تر انواع غذا ها می شود. مانند هر وسیله ی دیگری گوشت کوب برقی ها نیز دارای انواع و مدل های متنوع و مختلفی از جمله ساده و چند کاره می باشند. مدل های ساده گوشت کوب برقی ها برای انجام اموری مانند له کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی پخته مانند سیب زمینی، نخود، برنج مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب می باشند. اما کاربرد و کارایی گوشت کوب برقی ها در مدل چند کاره علاوه بر مخلوط کردن به ‌عنوان خردکن، هم ‌زن، رنده، آسیاب، پوره کُن، رب ساز و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع گوشت کوب برقی در بازار

  • گوشت کوب برقی تک‌ کاره: نوع اول کمک می کند شما بتوانید انواع مواد غذایی را به راحتی و مانند آب خوردن تبدیل به پوره کنید.
  • گوشت کوب برقی ۲ کاره: از آنجایی که این مدل گوشت کوب برقی هخا دارا د سرعت متفاوت می باشند می توان از آن ها هم به عنوان هم زن و هم برای خرد کردن انواع مواد غذایی استفاده نمود.
  • گوشت کوب برقی ۳ کاره: این مدل تممیه موارد بالا را در خود جای داده و امکان خرد کردن، له کردن، همزدن و پوره کردن را با هم دارا می باشد.
  • گوشت کوب برقی ۴ کاره: آخرین مدل گوشت کوب برقی ها، دسته ی چهاروم می باشند که به صورت عمودی و یا افقی به بازار عرضه و قابل خریداری می باشند. این دسته گوشت کوب برقی ها پر قدرت تر از سایر مدل ها بوده و توانایی تنظیم سرعت نیز دارا می باشند. این دستگاه تشکیل شده از گوشت کوب، همزن، رنده و خردکن است.

مزیت های خرید و استفاده از انواع گوشت کوب برقی ها

دستگاه های پیشرفته تر و به روز شده ی انواع غذاساز ها در واقع انواع گوشت کوب برقی های موجود در بارا می باشند و اکثر این دستگاه ها، کارایی هایی مشابه غذاساز ها دارا می باشند با این تفاوت که برخی از مدل های گوشت کوب برقی، از ویژگی های برتری برخوردارند برای مثال گوشت کوب برقی ها به دلیل وزن پایین جا به جایی بسیار راحت و آسانی دارا می باشند، کارایی بسیار آسانی دارند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند اما در کنار این ویژگی ها قیمت کوشت کوب برقی ها نیز مانند انواع غذاساز ها مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

غذاساز چیست؟

یکی از وسیله های لازم و ضروری هر آشپزخانه ی مدرن و امروزی، وجود یکی از دستگاه های غذاساز می باشد. از آنجایی که فرایند پخت و پز و آشپزی با این دسته از لوازم آسان تر و راحت تر می شود، به این جهت وجود آن ها لازم می باشد. همچنین این دستگاه ها باعث صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه ها نیز می شود. انواع عذاساز ها، ترکیبی از انواع دستگاه های خردکن، مخلوط کن، همزن و همچنین پوره کن می باشند که با استفاده از این دستگاه می توان به سرعت و به راحتی تمامیه امور آماده سازی غذا را برای شما انجام دهند. به طور کلی غذاساز های امروزی در بازار با مدل های مختلف از تک کاره تا 36 کاره موجود می باشند. اما نکته ای مهم تر از چند کاره بودن دستگاه، توان موتور آن می باشد که هر چه توان بیشتری داشته باشد در نتیجه قیمت غذاساز نیز بالاتر می رود.

نکات مهمی که قبل از خرید انواع غذاساز باید بدانید

شاید اولین مهم ترین نکته برای خرید غذاساز ها، توجه به کاربرد و نوع کارکرد این محصول می باشد. در ابتدا لازم است شما بدانید چه کارکردی از این دستگاه می خواهید و برای چه نوع کاربردی قرار است مورد استفاده قرار گرفته بشود. لازم است شما بدانید که غذاساز مورد نظر شما قادر به انجام چه کارهایی است و آیا نیاز های شما را برطرف می کند؟ نکته ی بعدی در خرید انواع مدل های غذاساز، توجه به ابعاد و حجم این دستگاه می باشد. شما حتما باید این دستگاه را با توجه به میزان فضای داخلی آشپزخانه یتان و همچنین نیاز خود خریداری کنید. یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر میزان کارایی و عمر مفید این دستگاه، جنس بدنه محصول است. با توجه به مدل های مختلفی که به بازار عرضه شده اند، در نتیجه جنس بدنه ‌ی غذاساز ها بسته به شرکت تولید کننده آن از موادی همچون پلاستیک، فلز و یا استیل ضد زنگ استفاده و تولید می شود. همچنین در کنار جنس بدنه ی دستگاه نوع تیغه ها نیز مهم می باشد که لازم است برای طول عمر بالا، از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده باشد و امکان تعویض آسان را داشته باشد.

سوالات متداول

با وجود وضعیت اقتصادی موجود، چگونه اطمینان کنیم و لوازم خانگی خود، از جمله غذاساز و گوشت کوب برقی را تهیه کنیم؟

این روز ها خرید لوازم خانگی با وجود نوسانات شدید قیمتی و البته وجود برند ها و مدل های مختلف موجود در بازار، کار بسیار سختی شده است اما در انتخاب سنتر دیگر لازم نیست نگران هزینه ها یا تنوع محصولات باشید این مجموعه با هدف ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت برای انواع محصولات خود از جمله از قیمت چرخ گوشت، جاروبرقی، اتو، اسپرسوساز، چای ساز، خردکن و آسیاب و البته، با کمترین هزینه به نسبت سایر مراکز آنلاین فروش لوازم خانگی و همچنین با پاسخگویی رایگان مشاوران مجرب خود و دارا بودن گارانتی محصولات در کنار سایر سایت های آنلاین فروش لوازم خانگی، وارد عرصه رقابت شده است. هر گونه لوازم خانه و آشپزخانه را می توانید در این سایت و یا حتی در فروشگاه حضوری خریداری کنید این مجموعه دارای تمایزاتی از سایر مراکز آنلاین می باشد که از جمله آن ها می توان به مشاوره تخصصی رایگان، ارسال سریع و پرداخت در محل برای ساکنین تهران و البرز و ضمانت اصالت کالا توسط این مجموعه اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون