کد خبر: ۴۵۷۰۴
۱۰:۳۱ -۰۶ بهمن ۱۴۰۱
امروزه شاهد حضور کارگزاری‌های جدید و متنوعی هستیم که هدف مشترکی دارند. هدف آن‌ها ایجاد شرایط گسترده و امن جهت آسان‌کردن معاملات در بازارهای بزرگ جهانی است.

بروکر ارانته

بروکر ارانته

امروزه شاهد حضور کارگزاری‌های جدید و متنوعی هستیم که هدف مشترکی دارند. هدف آن‌ها ایجاد شرایط گسترده و امن جهت آسان‌کردن معاملات در بازارهای بزرگ جهانی است. این موضوع سبب می‌شود تا تریدرها بتوانند در محیطی کاملاً امن و با اطمینان خاطر به سرمایه‌گذاری و خریدوفروش بپردازند. یکی از جدیدترین بروکرهای موجود در سطح جهانی بروکر ارانته است. این کارگزاری نوظهور از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده‌است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانست افتخاراتی را نصیب خود کند. همچنین این بروکر توانسته است از همان ابتدا، تمامی کارها را اصولی و با کیفیتی متناسب با نیاز سرمایه‌گذاران پیش ببرد. علاوه‌بر این موضوع، بروکر ارانته توانسته است در همین مدت کوتاه، دو رگولاتوری ضروری و معتبر را دریافت کند. رگولاتوری CySec که در سطح جهانی از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است و رگولاتوری FSA که باوجوداین رگولاتوری، ایرانیان نیز بتوانند از خدمات این کارگزاری استفاده کنند.

اعتبار بروکر ارانته

معمولاً تریدرها هنگام انتخاب یک کارگزاری سعی می‌کنند تمام جوانب و اعتبار آن را بسنجند، سپس اقدام به سرمایه‌گذاری و خریدوفروش کنند. می‌توان گفت کارگزاری ارانته از اعتبار بالایی برخوردار است. دلیل این اعتبار نیز وجود دو رگولاتوری CySec و FSA است. ارانته با وجود سابقهٔ کمی که دارد، توانسته است رگولاتوری CySec را دریافت کند. این رگولاتوری صادره از کشور قبرس بوده و در سطح اروپا از اعتبار بالایی برخوردار است. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت این رگولاتوری مخصوص استفادهٔ کاربران اروپایی است. خوب است بدانید این رگولاتوری فقط به کارگزاری‌هایی تعلق می‌گیرد که تمامی اصول، قواعد و قوانین بروکری را به‌صورت کاملاً دقیق رعایت کنند، از همین موضوع می‌توان به اعتبار و کیفیت آن پِی‌برد.

رگولاتوری FSA از مدل آفشور است. این رگولاتوری اگرچه در سطح جهانی از اعتبار کمتری برخوردار است، اما برای ایرانیان که به دلیل تحریم‌ها دچار محدودیت‌هایی هستند، از ارزش بالایی برخوردار است و به‌نوعی این رگولاتوری به کمک آنان آمده‌است. رگولاتوری FSA مخصوص فارسی‌زبانان ایران، افغانستان و تاجیکستان است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. همین امر دلیل محبوبیت این ارانته فارسی در میان کاربران ایرانی است.

حساب‌های بروکر ارانته

حساب‌های بروکر ارانته را می‌توان به ۴ دستهٔ معاملاتی تقسیم‌بندی کرد. حساب‌های پریمیوم، تیلورمید، استاندارد و وی‌آی‌پی در این کارگزاری هستند که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند. توجه داشته باشید که مبلغ سرمایه‌گذاری در این حساب‌ها مختلف است. البته برای شروع فعالیت لازم است ۵۰ دلار سرمایهٔ اولیه داشته باشید که این مبلغ مربوط به حساب استاندارد است. حداقل مبلغ اولیه در حساب پریمیوم، هزار دلار است، اما در حساب وی‌آی‌پی، مبلغ اولیهٔ آن از پنج هزار دلار شروع می‌شود. همچنین مبلغ واریزی حساب تیلورمید پانزده هزار دلار است. برای مشاوره جهت انتخاب بهترین حساب ارانته فارسی به این لینک مراجعه نمایید.

مزایا و معایب بروکر ارانته

همان‌طور که اشاره کردیم، این کارگزاری نوظهور بسیار مورد قبول و محبوبیت کاربران مختلف است. دلیل این مقبولیت مزایا و امکاناتی است که این کارگزاری دارد. یکی از مزایای بروکر ارانته، پشتیبانی از زبان فارسی است. علاوه‌بر این، ارانته فارسی دارای یک تیم کاربلد پشتیبانی است که به زبان فارسی تسلط دارند و این امکان را برای فارسی‌زبانان به وجود آورده تا در صورت وقوع هرگونه مشکلی، از کمک این تیم فارسی‌زبان استفاده کنند. همچنین می‌توانید با پشتیبانان این کارگزاری، از طریق تلگرام و چت آنلاین در سایت ارتباط داشته باشید.

موضوع دیگر امنیت بالای این کارگزاری است. در این کارگزاری به حساب تریدرها توجهٔ زیادی می‌شود. بدین صورت که بروکر ارانته حساب کاربران خود را بیمه می‌کند تا در صورت بروز خطا و مشکلات سیستمی، جای هیچ نگرانی‌ای وجود نداشته باشد. همچنین کاربران می‌توانند گواهی بیمهٔ خود را که براساس استاندارهای لازم تنظیم شده‌است دریافت کنند.

ارانته فارسی

علاوه‌بر این موارد، از مزایای دیگر این بروکر می‌توان به پایین‌بودن کارمزدهای معاملاتی اشاره کرد. این کارگزاری علاوه‌بر کارمزد پایینی که دارد، دارای حساب اسلامی یا همان حساب بدون سوآپ است. البته لازم است بدانید که برای تمامی حساب‌های کارگزاری، امکان استفاده از این نوع حساب وجود دارد. بروکر ارانته برای کاربران ایرانی خود این امکان را فراهم کرده‌است تا از طریق روش‌های حوالهٔ بانکی، تتر، ریپل، اتریوم و پرفکت مانی به واریز و برداشت بپردازند. این کارگزاری دارای معایب جزئی است که دانستن آن‌ها خالی‌ازلطف نیست. محدودیت ساعت پاسخگویی پشتیبانی یکی از معایبی که انتظار می‌رود در آینده با بیشترشدن کاربران فارسی‌زبان، تیم پشتیبانی به‌صورت ۲۴ساعته به مشتریان کمک برساند. نکتهٔ دیگر پایین‌بودن حداکثر اهرم قابل‌استفاده است. البته باید توجه داشت که با بالارفتن اهرم، معاملات نیز ریسک‌پذیرتر می‌شوند و می‌تواند به تریدر ضرر و زیان وارد کند.

نکاتی دربارهٔ بروکر ارانته

کارگزاری ارانته این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌است تا معاملات خود را از طریق پلتفرم‌های گوناگونی انجام دهند. نکتهٔ حائز اهمیت این است که برای انجام معامله ابتدا باید به نصب متاتریدر ۴ و یا متاتریدر ۵ بپردازید. همچنین دارایی‌های مختلفی نظیر فارکس در بروکر ارانته قابل‌معامله هستند. این دارایی‌ها به دلیل تنوع و امکاناتی که دارند، می‌توانند نیاز هر تریدر را برطرف کنند. دارایی‌های قابل‌معامله در این کارگزاری معامله به شرح زیر هستند:

  • فلزاتی نظیر طلا، نقره، پلاتینیوم و پالادیوم را می‌توان معامله کرد.
  • شاخص‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار دارد که شامل شاخص عمدهٔ بورس‌های بزرگ دنیا نظیر المان، ژاپن، استرالیا، انگلستان و... می‌شود.
  • سهام شرکت‌های بزرگ جهانی نظیر آمازون، تسلا، اپل، گوگل و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز قابل‌معامله است.
  • انرژی‌هایی از قبیل گاز طبیعی، نفت برنت و نفت وست تگزاس نیز قابل‌ترید است.
  • اقدام به معاملهٔ کریپتوکارنسی‌ها امکان‌پذیر است. بیت‌کوین، لایت‌کوین، ریپل و اتریوم از مهم‌ترین انواع آن برای معامله هستند.
  • افراد می‌توانند کالاهایی مانند کاکائو، کتان، قهوه، شکر، پنبه و مس را در بروکر ارانته معامله کنند.

سخن پایانی

اگرچه مدت‌زمان زیادی از ظهور بروکر ارانته نگذشته است، اما در همین مدت‌زمان، این بروکر جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده‌است. این کارگزاری علاوه‌بر مزیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی که دارد، دارای یک تیم حرفه‌ای پشتیبانی است و اعتبار بالایی دارد. دلیل این اعتبار دریافت رگولاتوری CyCes است که این رگولاتوری را فقط کارگزاری‌های باکیفیت که تمامی قواعد و قوانین لازمه را رعایت می‌کنند، می‌توانند دریافت کنند. علاوه‌بر این موضوع، ارانته فارسی با پشتیبانی فارسی‌زبانان، محبوبیت زیادی در ایران به‌دست آورده‌است. پشتیبانان بروکر ارانته از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در اختیار مشتریان خود هستند، به همین سبب اگر قصد انتخاب یک کارگزاری معتبر و باکیفیت را دارید، می‌توانید بروکر ارانته را جزو انتخاب‌های خود قرار دهید. این مقاله، بخشی از مقاله‌ی اصلی بررسی بروکر ارانته و آموزش ثبت نام بوده که بخشی از آن در رسانه نشان تجارت منتشر شده است. برای مطالعه‌ی اصل مقاله، می‌توانید به وبسایت بهترین هست مراجعه کرده و از منوی سایت، برروی قسمت سرمایه‌گذاری رفته و بروکر مد نظر را انتخاب نمایید.

همچنین، تریدرهای فعال در این بروکر نیز نظرات خود را از فعالیت در این کارگزاری بیان کرده‌اند که مطالعه‌ی این نظرات می‌تواند به شما در شناخت مزایا و معایب کاربردی ارانته کمک نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون