کد خبر: ۴۴۸۷۰
۱۰:۵۱ -۰۲ آذر ۱۴۰۱
چندین معامله گر معروف سابق وجود دارند که به مشاغل مختلف روی آوردند. از جمله مانند جان کی (که به عنوان سی و هشتمین نخست وزیر نیوزلند خدمت کرد) و جیمی ولز (موسس ویکی پدیا).

معامله گران مشهور جهان

نشان تجارتچندین معامله گر معروف سابق وجود دارند که به مشاغل مختلف روی آوردند. از جمله مانند جان کی (که به عنوان سی و هشتمین نخست وزیر نیوزلند خدمت کرد) و جیمی ولز (موسس ویکی پدیا). با این حال، این لیست از معامله گرانی تشکیل شده است که به معامله گران موفق معروف هستند. 

جسی لیورمور

جسی لوریستون لیورمور که بین سالهای ۱۸۷۷–۱۹۴۰ یک تاجر آمریکایی بود به خاطر سود و زیان بزرگ در بازار شهرت داشت. او با موفقیت سقوط بازار در سال 1929 را پیش بینی کرده و با ورود به معامله فروش، ثروت خود را به 100 میلیون دلار رساند. با این حال، در سال 1934 او پول خود را از دست داد و در سال 1940 به طرز غم انگیزی جان خود را گرفت.

ویلیام دلبرت گان

 WD Gann  تاجری بود که بین سالهای 1878 تا 1955 زندگی کرده و  از روش‌های پیش‌بینی بازار مبتنی بر هندسه، طالع بینی و ریاضیات باستانی استفاده می‌کرد. ابزارهای فنی اسرارآمیز او شامل زوایای گان و مربع 9 ضلعی است. گان علاوه بر تجارت، تعدادی کتاب و دوره نوشت.

جورج سوروس

جرج سوروس متولد مجارستان (متولد 1930) رئیس مدیریت صندوق سوروس، یکی از موفق ترین شرکت ها در تاریخ صنعت صندوق های تامینی است. او در سال 1992 پس از فروش 10 میلیارد پوندی خود که سود خالص یک میلیارد دلاری را به همراه داشت، نام "مردی که بانک انگلستان را شکست" به دست آورد.

جیم راجرز

معامله گران مشهور جهان

جیمز راجرز جونیور (متولد 1942) رئیس هلدینگ راجرز است. او در اوایل دهه 1970 صندوق کوانتومی را به همراه جورج سوروس تأسیس کرد که در طی 10 سال 4200 درصد سود به دست آورد. راجرز به‌خاطر پیش بینی درست صعودی‌اش در مورد کالاها در دهه 1990 مشهور است.

ریچارد دنیس

 گفته می شود که او در طی ده سال از حدس و گمان های خود 200 میلیون دلار ثروت به دست آورد. دنیس همراه با شریک زندگی خود ویلیام اکهارت، یکی از خالقان آزمایش اسطوره ای تجارت لاک پشت و از طرفداران نظریه چنگال اندروز بود. 

پل تودور جونز

پل تودور جونز دوم (متولد 1954) بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری تودور، یکی از صندوق های تامینی پیشرو در جهان است. تودور جونز پس از کسب حدود 100 میلیون دلار از فروش سهام در طول سقوط بازار در سال 1987 به شهرت رسید.

جان پالسون

جان پالسون (متولد 1955)، بنیانگذار صندوق تامینی پالسون، پس از کسب میلیاردها دلار در سال 2007 با استفاده از معاوضه‌های پیش‌فرض اعتباری برای فروش در بازار وام‌های رهنی ایالات متحده، به صدر مالی جهان رسید.

استیون کوهن

معامله گران مشهور جهان

استیون کوهن متولد 1956 که توانست شرکت   SAC Capital Advisors را  تأسیس کند که  عمدتاً بر معاملات سهام متمرکز بوده است. در سال 2013، SAC توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل تخلفات در معاملات داخلی متهم شد و بعداً با پرداخت 1.2 میلیارد دلار جریمه موافقت کرد.

دیوید تپر

دیوید تپر متولد 1957  بنیانگذار صندوق تامینی بسیار موفق Appaloosa Management است. تپر، متخصص سرمایه گذاری های هیجانی ، چندین بار در رسانه CNBC ظاهر شده و به پیش بینی شرایط آتی بازارهای مالی پرداخته است.

نیک لیسون

نیکلاس لیسون متولد 1967 تاجر مشهوری است که باعث سقوط بانک Barings مستقر در بریتانیا شد . لیسون چهار سال را در زندان سنگاپور سپری کرد اما بعداً دوباره به سمت مدیرعاملی باشگاه فوتبال ایرلندی گالوی یونایتد بازگشت.

 

ثروتمندترین معامله گر روز دنیا کیست؟

شاید هرگز ندانیم که موفق ترین معامله گر روز دنیا چه کسی بوده است، زیرا بسیاری دوست دارند ناشناس بمانند. اما ثروتمندترین معامله گر روز دنیا را می توان به بیل لیپشوتز، تاجر اوراق قرضه در سالومون برادرز در دهه های 1980 و 1990 اعطا کرد.

بزرگترین سرمایه گذار تمام دوران کیست؟

برخلاف معاملات روزانه در داخل و خارج، سرمایه گذاران برای رشد بلندمدت خرید می کنند و نگه می دارند. از وارن بافت اغلب به عنوان موفق ترین سرمایه گذار تمام دوران یاد می شود.

بهترین روش معاملاتی استفاده شده توسط معامله گران مشهور؟

در بین تمامی روش های معاملاتی می توان به روش معاملاتی پرایس اکشن اشاره کرد. در این بین در سالهای گذشته پرایس اکشن RTM از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

منبع : آر ام چارتس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون