کد خبر: ۴۳۹۶۰
۱۹:۴۰ -۱۹ شهريور ۱۴۰۱
در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری سه بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

استقلال و نساجی مازندران

نشان تجارت - در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری سه بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

نزدیک به ۲۰ هزار نفر در استادیوم آزادی آمده بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کنند. همچنین هواداران نساجی و بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

استقلال در نیمه نخست با گل زودهنگام پیمان بابایی و کوین یامگا که از روی نقطه پنالتی زده شد، با حساب دو بر صفر به رختکن رفت.

اخراج امیرمهدی جانملکی بازیکن نساجی در دقایق ابتدایی نیمه دوم و گل محمد محبی بازی را سه بر صفر کرد، اما در ادامه روی اشتباه دروازه‌بان و مدافع استقلال، نساجی صاحب پنالتی شد تا غم شکست را کاهش دهد.

بازی در انتها با حساب سه بر یک به پایان رسید و استقلال موفق شد به یازدهمین امتیاز خود در لیگ دست پیدا کند. هرچند استقلال در این بازی مقتدرانه ظاهر شد و تقریباً شاهد بازی یک‌طرفه‌ای بودیم، اما فرصت‌سوزی برخی شاگردان ساپینتو همچنان هواداران را نگران ادامه لیگ کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون