کد خبر: ۴۳۸۴۵
۲۰:۱۷ -۱۰ شهريور ۱۴۰۱
پدر گواردیولا عنوان جدید شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است که مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان در آن ایفای نقش کرده‌اند. این سریال به زودی از فیلم نت عرضه خواهد شد.

معرفی سریال پدر گواردیولا

نشان تجارت - مهدی توفیقی: سریال پدر گواردیولا اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است، که به عنوان یکی از کار‌های جدید این پلتفرم قرار به زودی عرضه شود. سعید نعمت‌الله از کارگردانان جوان و با سلیقه سیمنا ایران به شمار می‌رود. از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

نگارش فیلم نامه، سریال پدر گواردیولا برعهده سعید نعمت الله بوده است و در حال حاضر، مراحل فیلمبرداری و تدوین آن به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی نیز به‌عنوان تهیه کننده، سریال پر هزینه پدر گواردیولا شده است.

دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا

دستمزد‌های نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا یکی از حواشی بود که زودتر از خود سریال به تیتر خبرگزاری‌ها تبدیل شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت که برای این سریال باید تیتر زد: نجومی بگیران.

حاشیه‌های دستمزد بازیگران سریال پدرگواردیولا، از سوی تیم سازنده تایید و یا تکذیب نشد، به پیش‌بینی‌ها، مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای این سریال هزینه شده است. گفته شده مهران مدیری حدود ۵/۵ میلیارد تومان دستمزد گرفته است.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به آرش عدل پرور خواننده اشاره کرد که بیان شده او مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد دریافتی داشته است.

مبلغ قرارداد حمید فرخ نژاد، نام او را پس از مهران مدیری، به عنوان نفر دوم این لیست قرار داده است. فرخ نژاد طبق گفته‌ها مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان دستمزد گرفته است. لازم به ذکر است که حضور فاطمه معتمدآریا یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا است که البته حضور خود را در سریال پدر گواردیولا در صفحه شخصی اش تکذیب کرد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

به گزارش رویداد۲۴ بازیگران چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، شادی مختاری، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، مهران غفوریان، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش نظریه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله در سریال پدر گواردیولا ایفای نقش کرده‌اند.

مهران مدیری

  • تاریخ تولد: ۱۸ فروردین ۱۳۴۶
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده
  • فرزندان: فرهاد، شیرین

مهران مدیری یکی از خوش‌نام‌ترین هنرمندان ایران می‌باشد. او جز معدود افرادی است که اکثر مردم علاقه خاصی به هنر و شخصیت کاری اش دارند. مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۶ نفری می‌باشد. او پس از گرفتن دیپلم، وارد دانشگاه شد که پس از مدتی برای بازیگری، از دانشگاه انصراف داد.

مهران مدیری در سال ۱۳۶۸ کار خود را با رادیو آغاز کرد و به مدت ۶ سال برای داستان شب در رادیو کار کرد. این بازیگر معروف در سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه طنز نوروز ۷۲ به شهرت رسید. او بالاخره در سال ۱۳۷۳ در سریال باغ گیلاس هنرنمایی کرد که نقش پررنگی در این سریال داشت و باعث شد پس از سریال در دنیای هنر دیده شود.

حمید فرخ نژاد

  • تاریخ تولد: ۲۸ فروردین ۱۳۴۸
  • محل تولد: آبادان
  • حرفه: بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس
  • فرزند: فرید

حمید فرخ نژاد یکی از هنرپیشه‌های محبوب ایران است. او به‌همراه خانواده‌اش تا ۹ سالگی در جنوب کشور زندگی کرده است، که به‌خاطر آغاز جنگ، نقل مکان کردند. حمید فرخ نژاد با نمره ۱۰.۲۵ توانست دیپلم خود را اخذ کند. او تحصیل کرده دانشگاه تهران در رشته‌های تئاتر و کارگردانی است.

اولین تجربه بازیگری حمید فرخ نژاد در ۲۱ سالگی با فیلم کوچه‌های عاشق آغاز شد. سپس حمید فرخ نژاد از سال ۱۳۷۶ نویسندگی را با فیلم کوچه پاییز آغاز کرد. او نویسنده بسیار ماهری می‌باشد که فیلم‌نامه‌های بسیاری را نوشته است. شهرت او از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم عروس آتش آغاز شد. او با بازی در این فیلم طرفداران بسیاری به‌دست آورد.

آرش عدل‌پرور

  • تاریخ تولد: ۲۱ مرداد ۱۳۶۹
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: خواننده، بازیگر، آهنگ‌ساز

آرش عدل‌پرور یا همان آرش AP یکی از خواننده‌های معروف در سبک پاپ است. این خواننده معروف به‌همراه برادرش مسیح علاوه‌بر خوانندگی، آهنگ‌ساز نیز هستند. آن‌ها در خارج از کشور به تحصیل در رشته آهنگ‌سازی پرداخته‌اند. آن‌ها پیش از گرفتن مجوز قطعه‌هایی به‌صورت رایگان مانند هنوز همونم و بیا بازم را در فضای مجازی پخش کردند. سریال پدر گواردیولا دومین تجربه بازیگری آرش عدل پرور در سینمای ایران است.

عوامل پشت صحنه سریال پدر گواردیولا

  • کارگردان: سعید نعمت الله
  • نویسنده: سعید نعمت الله
  • تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
  • مدیر فیلمبرداری: سعید براتی
  • مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی
  • تیتراژ: سالار عقیلی و آرش عدل پرور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون