کد خبر: ۴۳۴۱۴
۱۸:۱۹ -۱۱ مرداد ۱۴۰۱
وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه کمیسیون آموزش اعلام کرد
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از آماده شدن آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون با اعلام این خبر بیان کردند که قرار است این طرح ابتدا در مراکز استان‌ها اجرایی شود.

رتبه بندی معلمان

نشان تجارت - رضا حاجی پور در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد و چند نفر از نمایندگان سوالاتی داشتند که در ر ابطه با موضوعات مختلف بحث شد و یک سری از مسائل منطقه ای نیز مطرح شد.

وی با بیان اینکه از جمله موضوعات مطرح در جلسه امروز کمیسیون آموزش بحث رتبه بندی معلمان بود، تصریح کرد: بعضی از نمایندگان از پاسخ سوالاتشان قانع شدند و بعضی از نمایندگان نیز برای مدتی زمان تعیین کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بحث رتبه بندی معلمان مطرح شد که طبق گفته وزیر آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی رتبه بندی را تقریبا آماده کرده اند و قرار است که ابتدا در مراکز استان ها و ستادها اجرایی کنند و بعد از اینکه در استان ها و ستادها اجرایی شد به سرعت در سطح کشور اجرایی و عملیاتی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون