کد خبر: ۴۳۳۶۶
۱۱:۱۳ -۰۸ مرداد ۱۴۰۱
مدیر دپارتمان فروش آنلاین شرکت ابراهیم در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
امامی گفت: ما در تلاش بوده و هستیم که روش‌های نظافت منسوخ شده را به افراد و مجموعه‌ها اعلام و البته راهکار‌های مناسب را هم به سمع و نظرشان برسانیم.

شرکت ابراهیم

نشان تجارت - محمد آیتی: شرکت «ابراهیم» با ارائه مدرن‌ترین راهکار‌های نظافت صنعتی در تلاش است تا روش‌های جدید، کم‌هزینه و ساده‌ای را برای رفع چالش‌های نظافتی موجود، معرفی کند.

در همین رابطه، محسن امامی، مدیر بخش دپارتمان فروش آنلاین شرکت ابراهیم و متصدی سایت کلین ابزار به نشان تجارت، گفت: این دپارتمان به این جهت شکل گرفت که ما بتوانیم یک سایت و یک پلتفرم در بستر فروش آنلاین داشته باشیم تا بتوانیم فرهنگ نظافت و بهداشت را در سطوح کوچک مثل خانگی هم دنبال کنیم. این موضوع یک ضرورت است که امیدواریم در این راه به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وی افزود: شرکت «ابراهیم» با قدمت بیش از ۳۵ سال، یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات نظافت صنعتی است و به نوعی یک هلدینگ محسوب می‌شود و شرکت‌های تابعه‌اش در زمینه خدمات هم فعالیت دارد.

امامی تصریح کرد: شرکت «ابراهیم» همان‌طور که شعارش است، ارائه راهکار‌های نظافت صنعتی را می‌دهد. ما امروز با بیش از ۲۷ هزار مشتری فعال، دیگر تنها دنبال فروش صرف نیستیم. می‌خواهیم فرهنگ نظافت را جا بیندازیم، البته در قالب کار اقتصادی.

وی خاطرنشان کرد: ما در تلاش بوده و هستیم که روش‌های نظافت منسوخ شده را به افراد و مجموعه‌ها اعلام و البته راهکار‌های مناسب را هم به سمع و نظرشان برسانیم. دستگاه‌های نظافت که از سمت ما معرفی می‌شوند، مهندسی آلمان پشت آن‌هاست که این می‌تواند قوت قلبی برای استفاده‌کنندگان باشد.

مدیر دپارتمان فروش آنلاین شرکت ابراهیم در پایان گفت: پنج، شش سالی است که خط تولید برخی دستگاه‌ها از شرکت مادر تهیه شده و داریم برخی از سری محصولات را از صفر تا صد تولید می‌کنیم. این روند تولید باعث شد تا حدی قیمت‌ها شکسته شود و از طرفی، تحت تاثیر تحریم هم قرار نگیریم. ما همچنین برای فروش و خدمات برای سیستم خانگی و صنعتی، کمک فکری موثر هم می‌دهیم تا مشتری سود حداکثری را از این موضوع ببرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون