کد خبر: ۴۳۱۹۳
۱۸:۴۵ -۲۸ تير ۱۴۰۱
سرمربی پرسپولیس با اردوی خارجی ترتیب داده شده از طرف باشگاه مخالفت خواهد کرد.

یحیی گل محمدی

نشان تجارت - مدیران پرسپولیس پیش از این با یک اسپانسر برای برگزاری اردوی خارجی شاگردان یحیی گل‌محمدی در کشور ترکیه به توافقاتی دست پیدا کرده بودند اما این توافق به هم خورد تا اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها در استانبول منتفی شود

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که رضا درویش پس از ناراحتی کادرفنی از عدم برگزاری اردوی خارجی و اعتراض گل محمدی به شرایط موجود، تلاش کرد تا با جذب اسپانسر تیم را به ترکیه اعزام کند. اتفاقی که با چند روز تاخیر رخ داد و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد اردوی این تیم برای تاریخ اول مرداد در حال نهایی شدن است. با این حال باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نظر نهایی را یحیی گل محمدی باید بدهد.

این درحالی است که اردوی شبانه‌روزی سرخپوشان در تهران و در هتل آزادی در حال برگزاری است و بازیکنان پرسپولیس به صورت شبانه‌روزی در هتل آزادی مستقر بودند و بعد از دیدار دوستانه امشب مقابل نساجی بازیکنان اجازه دارند به منازلشان بروند. هرچند طبق اعلام باشگاه پرسپولیس اردوی ترکیه این تیم برای اول مرداد هماهنگ شده است، ولی شنیده های ما حاکی از آن است که یحیی گل محمدی با این اردو مخالفت خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس برای این تصمیم دلایل خودش را دارد و به نظر هم در این مورد حق با گل محمدی است. اما چه مسائلی باعث مخالفت یحیی با اردوی خارجی در این مقطع خواهد شد.

نکته اول اینکه گل محمدی چند بازی دوستانه را با تیم های لیگ برتری ترتیب داده و روی تک تک این بازی ها حساب باز کرده است. همچنین یحیی دوست ندارد با کنسل کردن قول و قرارش با مربیان شاغل در لیگ برتر، به نوعی پیش آن ها بدقول شود. موضوع دوم مربوط به کمپی است که مدیران پرسپولیس برای اردو انتخاب کردند. آنطور که یحیی متوجه شده و به گوش او رساندند، این کمپ شرایط مناسبی برای اردو ندارد و کیفیت زمین تمرین آن اصلا جالب نیست. ضمن اینکه هیچ بازی دوستانه هم برای تیم در این اردو تا این لحظه در نظر گرفته نشده است.

موضوع بعدی به زمان اردو برمی گردد که پرسپولیس در صورت رفتن به ترکیه تنها یک هفته قبل از شروع لیگ به تهران برمی گردد. این درحالی است که طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط کادرفنی پرسپولیس، این تیم به دو هفته زمان قبل از آغاز لیگ نیاز دارد تا در تهران تمرین کند. ضمن اینکه کمپ در نظر گرفته برای پرسپولیس فاصله ای ۲ ساعته با استانبول دارد و همین موضوع باعث خستگی مضاعف بازیکنان خواهد شد.

مورد دیگر اما به قضیه خدمت بچه ها برمی گردد. بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر مشکل خروج از کشور دارند و باشگاه باید برای آن ها وثیقه بگذارد. موضوعی که از طرف باشگاه حل نشده و یحیی هم که شرایط باشگاه را به خوبی می داند، به احتمال فراوان مخالفت خود را با اردوی خارجی اعلام خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون