کد خبر: ۴۲۸۰۱
۱۰:۴۴ -۰۸ تير ۱۴۰۱
ترکیب پیراهن‌های هاوایی با شلوار جین آبی، بسیار جالب و زیبا است. البته به عنوان یک قانون کلی، مراقب باشید که رنگ کلی پیراهن شما با رنگ شلوار جین، خیلی نزدیک نباشند.

نشان تجارت - پیراهن‌های هاوایی می‌توانند باعث ایجاد برخی تردیدها در مد و استایل شوند، زیرا معمولاً بسیار جسورانه و رنگارنگ هستند که این موضوع موجب دشواری ست کردن آن‌ها با یک شلوار مناسب می‌شود. این پیراهن‌ها جلوه‌ای تازه و نو به استایل شما می‌دهند که باعث تغییر مثبت در حال و هوای شما خواهد شد. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که حداقل یک بار در زندگی، مشتاق پوشیدن این پیراهن‌ها نشده باشد. در این مطلب از فروشگاه زئوس به ست کردن پیراهن هاوایی مردانه با شلوارهای مناسب پرداخته شده است.

پیراهن هاوایی

ست کردن پیراهن هاوایی با شلوار

اولین قانون درباره ست کردن پیراهن آلوها یا هاوایی، استفاده از شلواری خیلی ساده همراه آن است. به عنوان یک قاعده کلی، اگر لباس هاوایی شما الگوی شلوغی دارد که اکثر آن‌ها نیز همین‌گونه هستند، پس آن را با شلواری ساده بپوشید؛ چراکه اگر هم پیراهن و هم شلوار شما طرح‌های شلوغی داشته باشند، استایل شما شبیه لباس‌خواب می‌شود. اگر این ظاهری است که به دنبالش هستید، پس همین کار را بکنید. اما اگر این‌گونه نیست، پس از این کار اجتناب کنید. در ادامه مطلب به انواع شلوارهای مناسب برای ست کردن با پیراهن هاوایی مردانه اشاره شده است.

1. شلوار جین آبی

ترکیب پیراهن‌های هاوایی با شلوار جین آبی، بسیار جالب و زیبا است. البته به عنوان یک قانون کلی، مراقب باشید که رنگ کلی پیراهن شما با رنگ شلوار جین، خیلی نزدیک نباشند. زیرا در غیر این صورت، ممکن است ظاهر شما به اسمورف‌ها شبیه شود. اگر تم اصلی پیراهن شما مشکی، قرمز، سبز، سفید، خاکی، زرد یا هر رنگی به غیر از آبی باشد، ست کردن آن با شلوار جین خوب به نظر خواهد رسید.

ممکن است شلوار جین آبی کمی معمولی باشد، اما ظاهری آرام دارد که در هماهنگی با پیراهن هاوایی مردانه به خوبی کار می‌کند. زئوس معمولاً پیراهن‌های هاوایی گشاد را پیشنهاد می‌کند؛ مگر اینکه بخواهید ظاهری مرتب‌تر برای کار یا یک مراسم رسمی داشته باشید. البته ترجیح استایل، امری شخصی و سلیقه‌ای است که در مورد پیراهن و شلوار نیز صدق می‌کند.

2. شلوار خاکی

شما می‌توانید با پیراهن‌های هاوایی خود شلوار خاکی نیز بپوشید. اگر پیراهن شما طرح پایین و مهندسی دارد، بهتر است آن را روی شلوار قرار دهید. البته شلوار خاکی با پیراهن‌های مشکی می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد. از طرف دیگر، معمولا پوشیدن کفش‌های قهوه‌ای با شلوارهای خاکی مناسب است. اما گاهی اوقات اگر پیراهن مشکی بپوشید، پوشیدن کفش‌های قهوه‌ای کمی عجیب به نظر خواهد رسید.

البته این مشکل بزرگی نیست. زیرا برخی از افراد ترجیح می‌دهند با پیراهن هاوایی مشکی شلوار جین بپوشند تا بتوانند کفش‌های مشکی یا تیره به پا بزنند. این ترکیب کلی، بهتر با ظاهر و استایل شما مطابقت خواهد داشت. در نهایت اینکه پیراهن‌های آلوها با رنگ‌های خاکی و شلوارهای خاکی بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

پیراهن هاوایی

3. شلوار جین مشکی

پوشیدن این ترکیب لباس هاوایی، یعنی پیراهن هاوایی با شلوار جین مشکی امری بسیار رایج در دنیای مد است. مخصوصاً زمانی که مردان پیراهن‌های هاوایی را برای رفتن سر کار یا به عنوان لباس روزمره می‌پوشند. برخی افراد مخصوصاً در تابستان ترجیح می‌دهند به جای یک پیراهن آستین‌بلند ساده و شلوار، پیراهن‌های آلوها را با شلوار جین و کفش مشکی بپوشند.

البته پیراهن‌هایی که برای محیط کاری پوشیده می‌شوند، نسبت به پیراهن‌های هاوایی دیگر باید رنگارنگی کمتری داشته باشند. دلیل این امر آن است که برای یک محیط کاری محافظه‌کارانه، مناسب‌تر به نظر برسند. ترکیبی متشکل از پیراهن طرح‌دار، شلوار جین و کفش مشکی یکی از رایج‌ترین سبک‌های موردعلاقه مردان در سراسر جهان است.

پیراهن هاوایی

جمع‌بندی

دنیای مد مانند هر زمینه دیگری، قوانین خود را دارد. قوانینی که در بالا ذکر شدند نیز در بیشتر موقعیت‌ها اعمال می‌شوند. اما در نهایت، انتخاب سبک و استایل پوشش، امری فردی است. اگر تمایل ندارید، لازم نیست از هیچ قانون مدی پیروی کنید. ترکیبی را بپوشید که شما را خوشحال می‌کند. پیراهن‌های آلوها ذاتاً غیرمتعارف هستند و مانند صدایی بلند، جسورانه و متضاد می‌مانند. پس هدف از پوشیدن پیراهن هاوایی در واقع برجسته شدن است نه اینکه ترکیب و ست شود. سعی کنید به ظاهر شخصی دلخواه خودتان دست یابید. اگر یک ترکیب لباس برای شما مفید است، به شما می‌آید و از آن لذت می‌برید، پس در پوشیدن آن شک نکنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون