کد خبر: ۴۱۹۸۳
۱۵:۱۸ -۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
رشد قیمت طلا موجب شد که ارزش سکه در انتهای هفته به بالای مرز ۱۳ میلیون تومان بازگردد و به نزدیک محدوده ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برود.

پیش بینی جدید از قیمت‌ها در بازار سکه

نشان تجارت - اونس طلا در بازار‌های جهانی از مدار نزولی خارج شد تا کمی ارزش ذاتی سکه در بازار داخلی نیز تقویت شود. طلای جهانی در انتهای هفته بازار‌های جهانی تا نزدیکی سطح هزار و ۸۵۰ دلار پیش روی کرد و با این رشد توانست تا حد زیادی انتظارات نزولی بازیگران بازار سبزه میدان را کاهش دهد. طلا در هفته‌های اخیر عمدتا روند نزولی داشت و برخی از معامله گران داخلی تصور می‌کردند که حتی ممکن است فلز زرد گران بها به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلار سقوط کند.

رشد قیمت طلا موجب شد که ارزش سکه در انتهای هفته به بالای مرز ۱۳ میلیون تومان بازگردد و به نزدیک محدوده ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برود. با این رشد در بازار پشت خطی نیز کمی میل به خرید سکه امامی بیشتر شد و حتی فلز ارزشمند داخلی توانست تا محدوده ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کند. با ثبت این رشد ممکن است که در ابتدای معاملات روز جاری، کمی سکه رشد قیمت را تجربه کند.

با وجود احتمال رشد در ابتدای روز جاری، سکه در صورتی که نتواند بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شود، با فشار فروش مواجه خواهد شد. تحلیل گران فنی نیز باور دارند بدون تثبیت سکه بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نمی‌توان انتظار ورود فعال خریداران به بازار را داشت. حباب سکه هم چنان بالای ۸ درصد است و این موضوع برای سرمایه گذاران بلندمدت خبر خوبی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون