کد خبر: ۴۰۹۷۰
۲۲:۰۰ -۲۱ فروردين ۱۴۰۱
قرارداد هفت بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و باید دید چند نفر از آن‌ها در لیست تمدیدی‌ها قرار می‌گیرند.

استقلال تهران

نشان تجارتاز بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال شش هفته دیگر باقی مانده، اما به دلیل حضور سپاهان و فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، این رقابت‌ها فعلاً تعطیل است و تنها بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود. در این بین تیم فوتبال استقلال با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی است. شاگردان فرهاد مجیدی با شش امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس بدون باخت پیشتاز جدول رده‌بندی هستند و شانس اول قهرمانی.

استقلالی‌ها که تمرکزشان فعلاً روی قهرمانی لیگ برتر و البته جام حذفی است، تمدید قرارداد برخی بازیکنان خود را نیز در دستور کار دارند، چرا که از جمع بازیکنان فعلی استقلال، قرارداد هفت بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود. عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور از جمله این نفرات هستند. محمدحسین مرادمند نیز که مشمول خدمت سربازی شده است در صورتی که در استقلال می‌ماند، قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسید.

کادر فنی استقلال هنوز نظری درباره اینکه قرارداد چه بازیکنانی تمدید شود، نداده است و باید دید چه نفراتی در جمع آبی‌پوشان می‌مانند و چه بازیکنانی جدا می‌شوند.

نکته قابل توجه در بین این بازیکنان، مهدی‌پور است که گفته می‌شد با قرارداد سه ساله به استقلال پیوسته، ولی ظاهراً قرارداد او دو ساله است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون