کد خبر: ۳۸۰۰۰
۱۹:۵۸ -۱۸ دی ۱۴۰۰
اگرچه بازار رمزارز‌ها به کمترین قیمت خود در چند ماه گذشته رسیده، اما بر اساس تجزیه و تحلیل بلومبرگ بیت‌کوین و اتریوم احتمالا در سال ۲۰۲۲ به رکورد‌های جدید قیمتی خواهند رسید.

بیت کوین

نشان تجارت - بر اساس پیش‌بینی مایک مک گلون تحلیلگر اطلاعاتی بلومبرگ بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار و اتریوم به ۵ هزار دلار خواهند رسید.

مک گلون افزود: مشکل کلیدی اینجاست که فدرال رزور با بیشترین تورم در ۴ دهه اخیر روبرو شده است. درصورت رشد قیمت سرمایه‌های ریسک‌پذیر (مثل بیت‌کوین، طلا، ملک و غیره) در مقابل، فدرال رزور احتمالا نرخ بهره را افزایش دهد.

مک گلون همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین و اتریوم و استیبل‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۲ همچنان تسلط و قدرت خود در بازار را حفظ می‌کنند؛ در حالی که ممکن است برخی قهرمانان رشد قیمت در سال گذشته مثل بایننس‌کوین و سولانا دیگر در میان ۵ کوین برتر جایی نداشته باشند.

این تحلیلگر اضافه کرد که در عین حال با رشد نرخ بهره در سال جدید می‌توانیم شاهد یک سناریو برد برد برای بیت‌کوین در برابر بازار سهام باشیم؛ زیرا احتمالا بازار بیت‌کوین از سهام پیشی خواهد گرفت.

مک گلون نوشت:"بازار ارز‌های دیجیتال نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری پرریسک و سوداگرانه بوده، اما بیت‌کوین در حال تبدیل شدن به خزانه‌ای برای نگهداری از سرمایه دیجیتال مردم است. "

این تحلیلگر بلومبرگ سال ۲۰۲۲ را سالی خوب برای طلا و بیت‌کوین می‌داند و پیش‌بینی کرد که به ترتیب به ۲ هزار دلار و ۱۰۰ هزار دلار برسند.

او قبلا پیش‌بینی کرده بود که در اکتبر ۲۰۲۱ اولین صندوق قابل معامله بیت‌کوین ETF)) مجوز می‌گیرد.

مک گلون در پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین تنها نیست

زک پاندل، رییس global FX and EM strategy در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران، پیش‌بینی کرد که در ۵ سال آینده بیت‌کوین می‌تواند بیش از نیمی از سهم بازار سرمایه‌گذاری را از آن خود کند. با ورود سرمایه از طلا به بیت‌کوین قیمت آن از ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

در زمان نوشتن این گزارش، بیت‌کوین ۴۱۸۷۳ دلار قیمت دارد و در طول هفت روز گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است. این افت پس از نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در دسامبر شروع شد که در رابطه با ایجاد قوانین در حوزه نرخ بهره بود.

در همین حال با شروع تظاهرات ضد دولتی در قزاقستان بازار در حال کوچک شدن است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون