کد خبر: ۳۷۸۷۵
۲۰:۱۷ -۱۴ دی ۱۴۰۰
مدیر اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزییات ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان شهر تهران را تشریح کرد.

بیمه تکمیلی

نشان تجارت - مریم قلی زاده در ارتباط با برنامه روی خط خبر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی تاکسیرانان تهران و خانواده‌های آنان بحث تامین هزینه‌های درمانی است بنابراین سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات رفاهی و ارتقاء سطح سلامت تاکسیرانان شهر تهران نسبت به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی انان و خانوده‌های آنان اقدام کرده است.

وی افزود: این امکان از طریق درگاه‌های ارتباطی فراهم شده است و تاکسیرانان می‌توانند از طریق پیامکی که برای انان ارسال شده است و نیز از طریق لینک داخل پیامک به درگاه‌های ارتباطی مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی خود و اعضای خانواده خود اقدام کنند.

مدیر اداره رفاه سازمان تاکسرانی شهر تهران گفت: این پیامک برای همه تاکسیرانان شهر تهران ارسال شده است و طبق قوانین بیمه کشور هر فرد مجاز است صرفا از خدمات بیمه تکمیلی یکی از شرکت‌های بیمه گر استفاده کند.

قلی زاده افزود: از تاکسیرانان درخواست داریم اگر بر هر دلیل و به هر شکل اکنون از بیمه تکمیلی بهر‌مند هستند از ثبت نام مجدد خودداری کنند ولیکن ما محدودیتی برای ثبت نام نداریم و ثبت نام طرح پایه یک بیمه درمان تکمیلی برای همه تاکسیرانان رایگان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون