کد خبر: ۳۷۳۵۱
۱۹:۴۰ -۲۹ آذر ۱۴۰۰
ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و موهایش را ته تراشید و خواست زندگی تازه‌ای شروع کند.

بی پولی ریحانه پارسا

نشان تجارت - شاید ریحانه پارسا پرتکرارترین نام در بین سلبریتی‌های اینستاگرامی چند وقت اخیر باشد. دختر ۲۳ ساله‌ای که در سن کم به شهرتی عجیب رسید و هزاران هزار طرفدار پیدا کرد، اما به یکباره و با یک تصمیم غلط همه چیز را خراب کرد.

ریحانه پارسا که با حضور در سریال پدر درخشید و با ایفای نقش در چند فیلم سینمایی همه را به ظور یک استعداد تازه در سینمای ایران امیدوار کرد حالا در جایی ایستاده که فقط می‌شود به حال او حسرت خورد.

ریحانه پارسا به گدایی افتاد! + فیلم

ریحانه پارسا یا به قول خودش دیوا پارسا با امید گلشیفته شدن بار سفر بست و راهی ترکیه شد، اما بعد از نتوانست در عرصه بین المللی به عنوان بازیگر حضور پیدا کند برای مدت کوتاهی وارد عرصه مدلینگ شد که در این حوزه هم توفیق چندانی کسب نکرد.

ریحانه این روز‌ها شرایطی را روزگار می‌گذراند که هیچ چشم انداز روشنی برای خود متصور نیست و حتی در تامین مخارج روزمره زندگی اش هم با مشکل روبروست. در واقع حتی این روز‌ها که فصل سوم گشت ارشاد (آخرین حضور ریحانه پارسا در سینما ایران) هم روی پرده است هم نام ریحانه پارسا برای اهالی هنر هیچ جذابیتی ندارد و انگار نه انگار که همین دو سال پیش ریحانه جوان اول سینمای این مملکت بود! حالا نام ریحانه پارسا فقط برای رسانه‌های زرد و شبکه‌های اجتماعی خریدار دارد. البته می‌توان به این گروه قماربازان ساکن ترکیه را هم اضافه کرد کسانی که از ریحانه پارسا در بدو ورود به ترکیه حسابی سوء استفاده کردند و تا توانستند با نام او فالوور گرفتند و بعد از اینکه به قول معروف خرشان از پل گذشت ریحانه را تک و تنها در ترکیه رها کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون