کد خبر: ۳۷۳۳۴
۱۲:۰۰ -۲۹ آذر ۱۴۰۰
اختلاف نظر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر سر ۳ بر صفر شدن نتیجه دیدار با گل‌گهر وارد ابعاد تازه‌ای شده است.

حمله پرسپولیس به استقلال

نشان تجارت - این روز‌ها فوتبال ایران، مطابق با همیشه، با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. تازه‌ترین آن‌ها مربوط به رای کمیته انضباطی است که به موجب آن، نتیجه ۳ بازی تیم گل‌گهر در لیگ برتر، از جمله تقابلش با استقلال ۳ بر صفر شده است. پرسپولیسی‌ها یکی از معترضان این رای بوده و اعتقاد دارند به استقلال و سپاهان در این زمینه کمک امتیازی شده است.

به گزارش فرارو، استقلالی‌ها هم از یک سو با مطرح کردن ماجرای مهدی طارمی، سعی کرده اند یادآوری کنند که پرسپولیس هم بار‌ها سود برده و حتی قهرمانی‌های فصول اخیر این تیم در لیگ برتر را هم زیر سوال برده اند. مطرح شدن این ادعا‌ها از سوی مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال باعث شد تا مدیر روابط عمومی پرسپولیس، روز گذشته پیش از شروع صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری، حملات تندی به استقلالی‌ها کند. علیرضا اشرف ضمن انتقاد از صحبت‌های همتایش در باشگاه استقلال، کنایه‌های تازه‌ای به باشگاه رقیب زد.

حق ندارید درباره مدیرعامل پرسپولیس صحبت کنید

از رفتار ایشان تعجب می‌کنم. از صبح که ما بیدار می‌شویم ایشان همه جا را کنترات برداشته است و دائم در تلویزیون و همه جا صحبت می‌کنند از اول فصل رویه شان این بوده، فقط حرف می‌زنند و فقط دنبال دیده شدن هستند. باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل راجع به رفتار ایشان متانت و نجابت به خرج داده، اما مثل اینکه فایده‌ای ندارد. من متاسفم که باید با ادبیاتی که ایشان صحبت می‌کند صحبت کنم و از اهالی فوتبال هم عذرخواهی می‌کنم.

شما به چه حقی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنی؟ آقای صدری دیروز با آقای عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال جلسه داشتند و راجع به مسائلی که راجع به باشگاه پرسپولیس و حتی باشگاه استقلال است. اصلا به شما ارتباطی نداشته که درباره آقای صدری صحبت کنید. شما اصلا در مقامی نیستید که راجع به باشگاه پرسپولیس و قهرمانی هایش صحبت کنید. به چه حقی قهرمانی‌ها را زیر سوال بردید؟

خوشحالیم که هنوز برای سوپرجام ناراحتید

دیروز باشگاه پرسپولیس از ایشان شکایت کرد و تا انتها پیگیر این شکایت هستیم و باید پاسخگو باشند. دوره‌ای که ایشان و امثال ایشان و چند پیشکسوتشان خیلی راحت درباره قهرمانی‌های پرسپولیس طعنه و کنایه می‌زدند، گذشت. باید تا انتها پاسخگوی رفتار و کردارشان باشند و خیلی جالب است که به چند موضوع اشاره کردند که کاملا به ضرر خودشان است. سوال من از باشگاه استقلال این است که آیا صحبت‌هایی که ایشان درباره قهرمامی‌های پرسپولیس کرده، موضع رسمی این باشگاه هم هست یا فقط تراوشات ذهنی ایشان است؟ ایشان درباره پرونده سوپرجام صحبت کردند. خیلی جالب است و ما خیلی دوست داریم که شما هنوز از آن موضوع ناراحتید. برای هواداران پرسپولیس جای خوشحالی دارد، ولی تقصیر خودتان است بخاطر اینکه از پرسپولیس ترسیدید و به ترکیه فرار کردید و همه هم این موضوع را می‌دانند. آن زمان هم مدیرعامل و مربی و هم بازیکنانتان از یک ماه قبل از زمان سوپرجام خبر داشتند. چه شد که به ترکیه رفتید؟

موضوع مهم‌تر اینکه همین آقایی که الان مدیرعامل باشگاه شماست و آنموقع رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بود، در همان زمان گفتند که حق باشگاه پرسپولیس است و بازی باید ۳-۰ به سود باشگاه پرسپولیس شود. ایشان که استقلالی است و الان همه کاره باشگاه شماست، آنموقع می‌دانست آش چقدر شور است. پس وای به حال بقیه که از بیرون شاهد داستان بودند.

از وکلای فوتبال بیشتر می‌فهمید؟

مساله دیگری که ایشان اشاره کردند پرونده مهدی طارمی است. من نمی‌دانم ایشان چرا مثل ادمین‌های ۱۵ ساله کانال‌های تلگرامی صحبت می‌کنند. صحبت‌هایی که من می‌گویم حرف وکلا و حقوقدانان فوتبالی است و بار‌ها هم اشاره کرده‌ایم و باز هم می‌گوییم انشاالله که آخرین بار باشد و دوستان نخواهد دوباره مقابل فهمیدن مقاومت کنند. کمیته انضباطی فیفا بعنوان بالاترین مرجع انضباطی فوتبال در دنیا پرونده مهدی طارمی را بررسی کرد و ورود کرد و رایی که داد این بود که باشگاه پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود و مهدی طارمی هم چهار ماه محروم شود. اگر می‌خواستند نتایج بازی‌ها را هن تغییر بدهند این کار را می‌کردند. یعنی شما از وکلای فوتبال بیشتر می‌فهمید که دوباره این داستان را راه می‌اندازید؟ البته اگر می‌خواهید دوباره مثل داستان سوپرجام آنهمه هزینه کنید و خودتان را مضحکه خاص و عام و فوتبال ایران کنید ما حرفی نداریم و خودتان پیگیری کنید.

از حکم کسر امتیاز چه خبر؟

در حکمی که به امضای آقای نبی دبیرکل وقت فدراسیون رسیده، باشگاه استقلال را به دلیل پرداخت نکردن مطالبات آقای صمد مرفاوی به کسر شش امتیاز محروم کرده. چه شد که این موضوع اصلا رسانه‌ای نشد؟ شما با چه جریان یا ارگان بالادستی در ارتباط بودید که اصلا اجازه اجرایی شدن این حکم را نداد؟ دوستان کار سختی دارند بخاطر اینکه هوادارانشان ده سال است رنگ جام لیگ برتر را ندیده‌اند و باید یکجوری خوشحالشان کنند، ولی خواهشم این است که حرفه‌ای باشید. اینقدر متوهم نباید و اینقدر غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی صحبت نکنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون