کد خبر: ۳۶۲۷۹
۱۱:۱۵ -۳۰ آبان ۱۴۰۰
یکی از فروشندگان بازار موبایل چارسو با بیان اینکه قیمت تلفن همراه پس از افزایش در هفته گذشته، فعلا چند روزی است که ثبات یافته، گفت: بازار تلفن همراه در ثبات است، زیرا فعلا واردکنندگان بازار را تامین کرده اند و بار تلفن همراه در بازار زیاد است.

قیمت گوشی موبایل

نشان تجارت - مشاهدات از بازار تلفن همراه نشان می‌دهد قیمت‌ها در این بازار پس از افزایش مقطعی در هفته گذشته، با ثبات نسبی قیمت دلار، ثابت شده است.

ثبات قیمت‌ها در بازار تلفن همراه

یکی از فروشندگان بازار چارسو با بیان اینکه قیمت‌ها حدود یک هفته است که ثابت مانده، گفت: اگر کسی نیاز به گوشی دارد، الان فرصت مناسبی است.

این فرد ادامه داد: تا یک هفته آینده به دلیل اشباع بودن بازار تلفن همراه و فراوانی بار، قیمت‌ها نوسان نخواهد داشت مگر اینکه دلار دوباره روند افزایشی در پیش گیرد.

قیمت پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی

این فعال بازار تلفن همراه گفت: پوکو X۳ Pro با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب ۶ و ۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

این فرد اضافه کرد: نوت ۱۰ پرو شیائومی طی یک هفته گذشته ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار قیمت خورده است.

قیمت پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ

این فروشنده تلفن همراه در بازار چارسو با بیان اینکه A۵۲ پرفروش‌ترین مدل تلفن همراه برند سامسونگ است، گفت: این مدل گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، ۱۰ میلیون و با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، ۱۱ میلیون در بازار قیمت خورده است.

این فرد ادامه داد: همچنین سامسونگ A۷۲ با حافظه ۱۲۸، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین سامسونگ A۳۲ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در بازار ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

الان بهترین زمان برای خرید گوشی است

این فروشنده بازار تلفن همراه چارسو گفت: نوسان قیمتی در بازار وجود ندارد و دلیل آن به فراوانی گوشی در بازار برمی گردد. واردکنندگان بار فراوان وارد بازار کرده اند و اگر بار کم نشود قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد. از طرفی قیمت دلار ثبات نسبی یافته است.

این فرد ادامه داد: مجموع عوامل نشان می‌دهد که افرادی که در مقطع کنونی نیاز به تلفن همراه دارند الان بهترین زمان برای خرید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون