کد خبر: ۳۴۷۹۶
۱۵:۲۱ -۱۷ مهر ۱۴۰۰
بلوار میرداماد یکی از مشهورترین محله‌های منطقه ۳ شهرداری تهران است. محلهٔ میرداماد، در دوران گذشته «داوودیه» نامیده می‌شد، به مرور زمان پس از اینکه شهر تهران گسترش پیدا کرد، بلواری در این منطقه ساخته شد و پس از انقلاب نام محله داوودیه به بلوار میرداماد تغییر یافت.

میرداماد

نشان تجارت - بلوار میرداماد یکی از مشهورترین محله‌های منطقه ۳ شهرداری تهران است. محلهٔ میرداماد، در دوران گذشته «داوودیه» نامیده می‌شد، به مرور زمان پس از اینکه شهر تهران گسترش پیدا کرد، بلواری در این منطقه ساخته شد و پس از انقلاب نام محله داوودیه به بلوار میرداماد تغییر یافت. بلوار میرداماد یکی از لوکس‌ترین و پر ترددترین خیابان‌های تجاری و اداری پایتخت شناخته می‌شود. محله میرداماد یا همان داودیه سابق از جمله مناطق آرام، دنج و غنی از امکانات رفاهی است. در نتیجه سرمایه‌گذاران و خریداران زیادی به سوی این منطقه می‌آیند. همچنین افراد زیادی این محله را برای اجاره خانه انتخاب می‌کنند. اگر قصد اجاره آپارتمان در دیوار محله میرداماد را دارید شک نکنید که جست‌وجو در سایت‌های آنلاینی چون دیوار و کلید و شابش یکی از بهترین گزینه‌ها برای یافتن خانه دلخواه است.

معروف ترین خیابان‌های بلوار میرداماد

میدان مادر

میدان مادر از جمله معروف‌ترین و مهم‌ترین میدان‌هاست که در محله میرداماد قرار دارد. از نظر جغرافیایی میدان مادر در قسمت شرقی بلوار میرداماد و در مجاورت خیابان شریعتی قرار دارد. میدان مادر یکی از نام آشناترین میدان‌ها برای اهالی پایتخت است.

 خیابان مصدق

خیابان مصدق در قدیم خیابان «نفت» نامیده می‌شد. خیابان مصدق جزء گران‌ترین و مدرن‌ترین خیابان‌های منطقه میرداماد است که طرفداران زیادی دارد. همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این محدوده واقع شده است.

 خیابان البرز

خیابان البرز از نظر تجاری بودن شهرت زیادی دارد، به دلیل اینکه در خیابان البرز شرکت‌های اداری و تجاری متعددی وجود دارد. همچنین اداره ثبت شرکت‌ها در این خیابان قرار گرفته و روزانه نمایندگان شرکت‌ها و کارمندان زیادی در این خیابان تردد دارند.

 بلوار جردن

خیابان جردن پرآوازه‌ترین خيابان بلوار میرداماد به حساب می‌آید. نام محله جردن در طی دوران‌های تاریخ تغییر و تحول زیادی را پشت سر گذاشته و پس از انقلاب به نام خیابان آفریقا نامگذاری شد. پس از آن به نام‌های بلوار آفریقا و خیابان نلسون ماندلا تغییر نام داد. با وجود همه این تغییرات، خیابان جردن یکی از بهترین خیابان‌های بلوار میرداماد است.

 خیابان شمس تبریزی

خیابان شمس تبریزی نیز یکی از مشهورترین خیابان‌های میرداماد به شمار می‌آید. همچنین این خیابان جزء بهترین محله‌های میرداماد بوده که متقاضیان خرید و اجاره خانه در آن بسیار است.

 مظنه قیمت آپارتمان‌های منطقه میرداماد 

در منطقه میرداماد خیابان‌های مشهوری چون (خیابان نفت، خیابان دکتر مصدق، خیابان جردن، خیابان شمس تبریزی و خیابان البرز) وجود دارد که قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر خیابان‌های میرداماد کمی بالاتر است؛ اما به طور کلی مظنه آپارتمان‌های میرداماد همچون سایر مناطق بستگی به متراژ، قدمت بنا، امکانات رفاهی و دسترسی مناسب دارد. برای مثال؛

برای اجاره آپارتمانی ۱۷۵ متری، نوساز، ۳ خواب، فول امکانات باید ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۳۰ میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازید.

برای اجاره آپارتمانی ۸۵ متری، ۱۵ سال ساخت، ۲ خواب، باید ۱۵۰ میلیون تومان برای ودیعه و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت کنید.

 سعادت آباد

محله سعادت آباد نیز همچون محله میرداماد بافت به روز و جدیدی داشته و از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار است. سعادت آباد در شمال غربی پایتخت و در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. محله سعادت آباد به دلیل قرارگیری در ارتفاعات شمال شهر از آب و هوای مطلوبی نسبت به سایر محلات تهران برخوردار است. سعادت‏‌آباد منطقه‌‏ای پیشرفته و پرطرفدار در پایتخت است که روز‏به روز بر جمعیت آن افزوده می‌‏شود. از جمله امکانات محله منطقهٔ مدرن سعادت‌‏‏آباد می‌‏توان به پارک‌‏ها و بوستان‌‏ها، کیلینیک‌‏های مختلف درمانی، بیمارستان‌‏ها، مدارس، رستوران‏‌ها، امکانات رفاهی و مراکز فرهنگی و آموزشی، اشاره کرد. برای آگاهی از قیمت‏ خانه‏‌های محله سعادت‏‌آباد می‌توانید به مشاوران املاک محله سعادت آباد سری بزنید. همچنین اجاره آپارتمان در سعادت آباد از طریق دیوار یکی از راه های سریع و مطمئن است که در کمترین زمان پیشنهادهای شگفت‌انگیزی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

مظنه آپارتمان در سعادت آباد

مظنه آپارتمان‌‏های محله سعادت‌‏آباد هم مانند سایر مناطق و محله‏‌های پایتخت از عوامل گوناگونی چون، متراژ، سن بنا، بافت ساختمان، دسترسی محله، تعداد طبقات، امکانات (پارکینگ، انباری، آسانسور) و... تاثیر می‌‏پذیرد. به طور کلی با توجه به امکانات و دسترسی هر محله، قیمت‌‏ها متغیر است. اما ما از طریق سایت دیوار حدود قیمت‏‌ها را مطرح می‌‏کنیم.

برای اجاره آپارتمانی ۲۱۰ متری، ۱۴ سال ساخت، ۳خوابه، فول امکانات، باید ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۲۵ میلیون تومان اجاره ماهیانه بپردازید.

برای اجاره آپارتمانی، ۱۱۰ متری، ۲ خواب، ۱۲ سال ساخت، باید ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و  ۹ میلیون تومان اجاره ماهیانه بپردازید.

سعادت آباد

 

دسترسی به سعادت آباد

به راحتی می‌توان با ماشین شخصی از طریق اتوبان‌‏های هاشمی رفسنجانی و یادگار امام، در محلهٔ سعادت‌‏آباد تردد کرد. اگر قصد طی مسیر با تاکسی را دارید، باید ایستگاه خطی‌‏هایی که شما را به سعادت‌‏آباد می‌‏رسانند، را شناسایی کنید. ایستگاه‏‌های خطی سعادت‌‏آباد در آرژانتین، آزادی و میدان صنعت قرار گرفته‌اند. از طریق اتوبوس هم می‌‏توان به محله سعادت ‏آباد دسترسی داشت، برای استفاده از اتوبوس ابتدا باید خود به وسیله مترو به ایستگاه دانشگاه شریف رسانده و سپس از اتوبوس‌‏هایی که نزدیک مترو شریف هستند، برای رسیدن  به میدان صنعت استفاده کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون