کد خبر: ۳۴۷۰۴
۱۳:۰۱ -۱۵ مهر ۱۴۰۰
بهاره رهنما که این روز‌ها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد.

چهره آرایش کرده بهاره رهنما

نشان تجارت - بهاره رهنما بازیگر جالب و با نمک ایرانی است که یک دو سالی می شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می توان از فعال ترین چهره های اینستایی دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهینات زیادی به او می کنند اما هیچگاه با مردم منفی صحبت نمی کند.

خانم سلبریتی به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آینه متنی درباره مدیتیشن نوشت که البته این پست هم ظاهرا تبلیغ پیج است.

چهره آرایش کرده بهاره رهنما با لباس بنفش + عکس

رهنما در کپشن پستش نوشت:

برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می توانید بطور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌

شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت 15 الی 30 دقیقه گسترش دهید. راههای دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از : سالم ماندن ، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب ، ورزش و آگاهی،

✅ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود بعنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید. فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

می توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست.

✔اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

پی نوشت:شاید فرشته نگهبان شما شکل خودتان باشد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون