کد خبر: ۳۴۵۷۴
۱۱:۰۵ -۱۱ مهر ۱۴۰۰
الیکا عبدالرزاقی بازیگر زن ایرانی است که در پروژه جدیدش با گریمی که بر روی صورتش انجام داده اند بسیار شبیه به گوهر خیراندیش شده است.

نشان تجارت - الیکا عبدالرزاقی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال شبکه خانگی «قهوه تلخ» در نقش فخرالتاج بسیار بیشتر دیده شد. او در این مجموعه نقش همسر قبله عالم را دارد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر چند سالی می شود که با امین زندگانی بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. این زوج هیچگاه وارد حواشی نشده اند و زندگی آرامی دارند. الیکا عبدالرزاقی به تازگی در کاری جدید مشغول است که در آن گریمی متفاوت دارد. او در این نقش بسیار شبیه به گوهر خیراندیش شده است و در نگاه اول گویی جوانی های خانم خیراندیش است. اما در اصل این تصویری است که الیکا از خود منتشر کرده و در کپشن آن نوشت:

خدا وکیلیش شبیه گوهر سینمای ایرانم نه؟عشق منه این گوهر کمیاب

گریم عجیب الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی:

الیکا عبدالرزاقی در 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد. وی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است.

او قبل از همکاری با مهران مدیری 13 سال سابقه فعالیت در عرصه بازیگری را داشت اما بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ جوری دیگر دیده شد. قهوه تلخ مجموعه ویدئویی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

الیکا عبدالرزاقی پر از انرژی است. از آن آدم هایی که وقتی یک لحظه کنارش قرار می گیری حس می کنی روحیه ات به کل تغییر کرده. حجم بالای کار و این همه توجه و دیده شدن نه تنها روی خلق و خوی او تاثیر نگذاشته بلکه او را نسبت به کارش مسئول تر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون