کد خبر: ۳۴۰۷۲
۱۵:۳۹ -۲۹ شهريور ۱۴۰۰
معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه شروع مجدد تمرینات این تیم تأکید کرد همه باید از فرهاد مجیدی در ادامه مسیر حمایت کنیم.

مهدی پاشازاده

نشان تجارت - مهدی پاشازاده درباره مسائل پیش آمده پیرامون باشگاه استقلال اظهار داشت: من به عنوان یک فوتبالی واقع بین هستم و می‌دانم این تیم استقلال با نفرات جدید تازه جمع شده است. متأسفانه برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه‌ای است که به ضرر تیم‌های ایرانی بوده و نمایندگان ما برخلاف حریفان در کوران مسابقات نیستند.

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم استقلال بازی خوبی برابر تیم سرشناس و متمول الهلال ارائه داد و اگر بدشانسی ما و درخشش دروازه‌بان عربستانی نبود چه بسا نتیجه عوض می‌شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال اعلام می‌کنم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جایگاه بسیار محکمی در تیم دارد و همه ما هم وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

پاشازاده در پایان با اشاره به حواشی اخیر یادآور شد: دوای درد استقلال فقط و فقط آرامش و پرهیز از حاشیه سازی است. امیدوارم از همین امروز استارت وحدت، همدلی و همبستگی همه استقلالی‌ها زده شود تا انشاالله اتفاقات خوبی در ادامه مسیر برای شادی دل هواداران بیفتد. اهداف بزرگ در تیم بزرگ با افکار بزرگ ساخته می‌شود و باید همه ما استقلالی‌ها بزرگ فکر کنیم و متحد باشیم.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون