کد خبر: ۳۳۷۹۴
۰۹:۳۶ -۲۳ شهريور ۱۴۰۰
بهاره رهنما مثل دیگر سلبریتی‌ها در صفحه شخصی‌اش برای بسیاری از کسب و کار‌ها تبلیغ می‌کند. بهاره رهنما متولد پاییز ۱۳۵۲ در شهر اراک است.

نشان تجارت - همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است. بهاره رهنما سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما امروز به یکی از مراکز خرید لباس رفت و استوری‌های زیادی را از این اتفاق منتشر کرد. این عکس نیز یکی از آن‌هاست.

عکس تحقیر آمیز از بهاره رهنما!

در ۲ سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال ۱۳۵۷ در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند، اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون