کد خبر: ۳۳۶۶۱
۱۶:۵۷ -۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مهر امسال و آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود و تلاش داریم بازگشایی مدارس خیلی آرام، بی دغدغه و با شکوه انجام شود.

آموزش و پرورش: سال تحصیلی مجازی آغاز می‌شود

نشان تجارت - عليرضا کاظمي در گردهمايي مشترک اعضاي شوراي معاونان و مديران کل آموزش و پرورش سراسر کشور با اشاره به آيات قرآني گفت: کسي که با توکل به خداوند حرکت کند قطعاً موفق خواهد شد و داشتن تقوا در اين مسير شرط پيروزي در کارهاست.

وي ادامه داد: خداوند به هرکسي برتري هايي داده است که متناسب با آن، ويژگي هايي نيز به او ارزاني داشته است، «مسئوليت» نيز يکي از بالاترين برتري ها است، و خداوند با اين وسيله افراد را مورد آزمايش قرار مي دهد.

سرپرست وزارت آمورش و پرورش گفت: «مسئوليت» کارسنگيني است و «مسئوليت در نظام تعليم و تربيت»، به شدت سنگين تر است؛ چرا که تعليم و تربيت امانتي است که در اختيار ما قرار گرفته است و عواقب سنگيني نيز دارد.

وي «صداقت» و «امانت» را دو خصلت مشترک همه پيامبران دانست و افزود: هرکسي اين دو ويژگي را داشته باشد مي تواند مسئوليتش را به خوبي انجام دهد و اين دو خصلت درجات ايمان افراد را مشخص مي کند.

کاظمي، دانش آموزان را امانت مردم در دست آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: سخت ترين کار، تعليم و تربيت يک جامعه است که خداوند بر عهده پيامبران قرار داده است و امروز اين مسئوليت سنگين، بر عهده آموزش و پرورش نهاده شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، وي افزود: مديران کل بايد در اين فرصت باقيمانده تا مهرماه، با مداخلات بيشتر سعي در هرچه بهتر برگزارشدن پروژه مهر و بازگشايي مدارس، داشته باشند و با انسجام بيشتري اين مهم محقق شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون