کد خبر: ۳۳۴۵۳
۱۳:۱۸ -۱۴ شهريور ۱۴۰۰
علیرضا زاکانی:
علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می‌دانستند با بیان اینکه اطلاعات آن‌ها ناقص بود گفت: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود.

شهردار استان تهران

نشان تجارتعلیرضا زاکانی شهردار منتخب شهر تهران در حاشیه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: به عنایت الهی و با مشارکت مردم خدمت خواهیم کرد و امیدواریم با ظرفیت مردم به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: امیدواریم مقدمات لازم برای حضور مردم در تحول شهرداری ایجاد کنیم. باید با همبستگی و دقت از تمامی ظرفیت‌ها برای تحول در شهر استفاده شود. ما جان خود را فدای مردم می‌کنیم و تمامی فعالیت هایمان مردم محور خواهد بود. باید بر مبنای تحولات اجتماعی و اقتصادی شهر بر محور محلات امکانی فراهم کنیم که از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

وی درباره انتصاب معاونین خود گفت: اکنون در حال بررسی هستیم و امیدواریم از تمامی ظرفیت‌ها برای ادامه مسیر پیشرفت در شهرداری استفاده کنیم.

شهردار تهران در خصوص حمل و نقل عمومی نیز گفت: تمهیدات جدی در خصوص مترو، اتوبوس و تاکسی اندیشیده شده است تا ظرفیت‌های در حال استهلاک را تعمیر و به روز رسانی کنیم. همچنین باید ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می‌دانستند گفت: اطلاعات آن‌ها ناقص بود، نباید با موضوعات مردم سیاسی برخورد شود. من می‌توانستم مواردی را مطرح کنم که افراد زیادی خجالت بکشند. مسئولین مربوطه در این خصوص پاسخگو بودند و آن‌ها نیز پاسخ دادند و گفتنیست که کاملا این کار قانونی است. حتی این موضوع به این کار بسنده نشد و از هیئت وزیران پرسیده شد و هیات دولت هم این کار را کاملا قانونی دانست و مسئولیت آن با وزیر محترم کشور است. ضمن اینکه این مساله فقط موضوع ما نبود و موضوع بسیاری از شهر‌ها بود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در تمامی موضوعات نقد منصفانه و دفاع عادلانه کنند گفت: در همین ایام عده‌ای آمدند سیاسی کاری و جوسازی کردند تا آرامش شهر را برهم بزنند رسانه‌ها باید در همه موضوعات دفاع کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون