کد خبر: ۳۳۱۳۲
۱۰:۲۱ -۰۴ شهريور ۱۴۰۰
سحر قریشی در استوری جدیدش خطاب به همکارانش گفت شما شرف ندارید!

سحر قریشی

نشان تجارتسحر قریشی بازیگری مطرح و به قولی ستاره سینما ایران می باشد. سحر قریشی در هر فیلم و سریالی که حضور داشته باشد آن فیلم از پرفروش ترین های سینما می شود.

سحر قریشی پله های ترقی را با سرعت و روشی نه چندان درست بالا رفت اما این راه او برای رسیدن به چنین جایگاهی تنها برای خانم های بازیگر و همکارانش ناراحت کننده بود و حتی موجب خشم تعدادی از هنرمندان نیز شد. به گفته تعدادی از خانم های بازیگر سحر قریشی با عشوه گری و رابطه با عوامل فیلم ها توانسته قاپ بعضی از آقایون کارگردان را بدزدد.

به تازگی سحر قریشی بازیگر زن جنجالی استوری کنایه آمیزی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفته و حرف و حدیث هایی دارد.

قریشی با انتشار تصویری از خود نوشت: « اگر امروز پول ندارید ممکن است فردا پول داشته باشید ، اگر امروز موقعیت (جایگاه شغلی) ندارید ممکن است فردا موقعیت داشته باشید، ولی اگر امروز شرف ندارید فردا هم شرف نخواهید داشت.»

به نظر می رسد این متن سحر قریشی خطاب به همکاران خودش است چرا که بارها اعلام کرده که دشمنان زیادی در صنف خود (بازیگری) دارد که اکثر آن همکاران خانم او هستند.

سحر قریشی چندی پیش اعلام کرد که در برخی پروژه های سینمایی و تلویزیونی بازیگران دیگر شرط می کنند که اگر سحر قریشی در فیلم باشد آنها بازی نمی کنند. ولی با این حال و با تمام دشمنی آنها من یک بازیگر بسیار پولساز در سینما هستم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون