کد خبر: ۳۲۷۸۵
۲۱:۰۶ -۲۵ مرداد ۱۴۰۰
ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سالی است که با سریال پدر معروف شد، اما با مهارت و کشف حجاب به شهرتی باورنکردنی رسید.

دلیل برهنگی ریحانه پارسا

نشان تجارتریحانه پارسا دختر هنرمند و با استعداد ایرانی است که این روزها دیگر او را با استعدادش نمی شناسند بلکه با برهنگی و بی بند و باری و بدترین چیز های ممکن می شناسند!

او پس از بازی در سریال پدر شناخته و معروف شد اما بعد از آن با مهاجرت و کشف حجاب به شهرت خیلی بیشتری رسید. ریحانه پارسا دختری 23 ساله است که می توانست در سینمای ایران از بازیگران درخشان و پر کار شود اما وی آزادی و عریانی را انتخاب کرد. ریحانه ابتدا با انتشار عکس های بی حجابش کاربران زیادی را جذب خود کرد اما ظاهرا برایش این مقدار بر سر زبان ها بودن کم بود.

ریحانه پارسا دیگر حد و مرزی برای خودش قائل نیست و آن قدر به سمت برهنگی پیش رفته که دیگر طرفداران و دنبال کنندگانی میلیونی دارد. ریحانه پارسا هر روز حاشیه ای جدید ایجاد می کند و بدن خود را به نمایش می گذارد اما دلیل اصلی آن چیست ؟

ریحانه پارسا آن قدر با شاخ های مجازی و گرگ ها ارتباط داشته که دیگر راه درآمدزایی از طریق برهنگی و کلاه برداری را خوب می داند. وی با انتشار فیلم های کوتاه از خود در استوری اینستاگرامش و گذاشتن لینک یوتیوب کاربران را برای دیدن کامل فیلم به یوتیوب می کشاند.  ریحانه پارسا از اشتیاق کاربران اینستاگرام برای مشاهده بدن او سوء استفاده کرده و درامد دلاری دارد.

یوتیوب در ازای هر مشاهده ای که توسط کاربران ایرانی از ویدیوهای برهنه ریحانه پارسا صورت می گیرد به دلار به او سهم می دهد. پس فکر نکنید ریحانه پارسا برای آزادی یا هرچیز دیگری دست به این کارها می زند، بحث پول است آن هم دلار.

ریحانه پارسا از هر طریقی کاربران را به دنبال خود می کشاند یا با فیلم های برهنگی اش و یا وعده های شرم آور. ریحانه پارسا به تازگی فیلم کوتاهی از خود منتشر کرده که در این فیلم حرکاتی غیر عادی و زننده دارد البته بگذریم از پوشش نامتعارفی که در میان مردان دارد و دیگر برایش ذره ای مهم نیست.

ریحانه پارسا حتی دیگر از اسم خودش هم متنفر است و در اینستاگرام نامش را از "ریحانه پارسا" به "پارسا دیوانه" تغییر داده است که البته همانطور که در ادامه مطلب مشاهده می کنید واقعا هم به درجه دیوانگی رسیده است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون