کد خبر: ۳۲۱۰۸
۱۸:۰۸ -۱۱ مرداد ۱۴۰۰
الکسیس تگزاس یکی از مشهورترین پورن استار‌های زن جهان است که در سال‌های اخیر در این صنعت، بسیار نقش آفرینی کرده است.

الکسیس تگزاس

نشان تجارت - در اواسط اسفند سال گذشته، ساسی مانکن یکی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور، موزیک ویدئویی را با نام «تهران توکیو» به بازار عرضه کرد؛ یکی از نکات حائزاهمیت این ویدئو، استفاده از الکسیس تگزاس (یکی از پورن استارهای زن) در آن بود.

بی‌تردید، نگاه عوامل سازنده این کلیپ و مخصوصاً ساسی مانکن، درآمدزایی بیشتر و البته توجه مخاطبان به آن‌ها بود که متاسفانه این موزیک ویدئوی مبتذل، خیلی سریع خواسته عواملش را برآورده کرد.

الکسیس تگزاس یکی از مشهورترین پورن استار‌های زن جهان است که در سال‌های اخیر در این صنعت، بسیار نقش آفرینی کرده است. از طرفی، چند سال پیش آماری اعلام شد که نشان‌دهنده میزان بالای دانلود فیلم‌های پورن در ایران بود.

الکسیس تگزاس و ساسی مانکن

این چالش اجتماعی حکایت از این دارد که افراد زیادی مخصوصاً در قشر جوان، درگیر این موضوع هستند و از این‌رو با اسامی افراد سرشناس در آن صنعت آشنایی دارند، به‌طوری‌که اگر به بعضی جوک‌های شبکه‌های اجتماعی رجوع شود درخواهیم یافت که اسامی برخی از افراد یادشده، پورن استار‌های زن و مرد برجسته جهان است.


بیشتر بخوانید: چرا ویدئوی ساسی مانکن و الکسیس تگزاس بازدید میلیونی داشت؟


عوامل سازنده موزیک ویدئوی مبتذل «تهران توکیو» به‌خوبی از حال و هوای بسیاری از جوانان ایرانی باخبر بودند و خواستند با چنین کاری، سورپرایز جدیدی را به ارمغان بیاورند، به‌طوری‌که حتی امیر تتلو دیگر خواننده مبتذل ایرانی که سال‌هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده، از این کار ساسی مانکن و همکارانش حمایت کرد.

به هر تقدیر، توجه بالا به موزیک و ویدئو‌های افرادی مثل ساسی مانکن و امیر تتلو که هیچ چهارچوب اخلاقی ندارند، یک بحران عظیم برای کشور است که اگر راه‌حلی برای آن پیدا نشود، حتماً روز‌های بدتری هم انتظار ما را خواهد کشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
1
1
اااااااااااااااااااا
آخرین اخبار
گوناگون