کد خبر: ۳۱۴۳۸
۱۰:۱۸ -۲۸ تير ۱۴۰۰
ریحانه پارسا با انتشار تصویر لخت و برهنه خود درابتذال از خط قرمز گذشت.

ریحانه پارسا در ترکیه

نشان تجارتریحانه پارسا بازیگر 23 ساله ای که تا همین دو سال پیش جوان اول سینما بود و خیلی ها او را آینده بازیگری می دانستند حالا کارش به جایی رسیده که وقیحانه لُخت می شود و انگار تنها ابزار و هنری که ریحانه پارسا دارد بدنش است و قصد دارد از این ابزار هم برای دیده شدن استفاده کند.

ریحانه پارسا این تصویر را از خودش منتشر کرد:

ریحانه پارسا حالا کاملا عریان / ریحانه در منجلاب فساد و فحشا! + فیلم

ریحانه پارسا در هر مصاحبه یا تریبونی استفاده کرده است تا بگوید خانواده او اهمیتی برایش ندارند و او تنها به دنیا آمده ونیز تنها زندگی خواهد کرد. با مرور این اتفاقات شائبه هایی از سوی افراد مختلف بیان شده است که مدعی هستند ریحانه پارسا دچار اختلالات روانی است.

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

ریحانه پارسا در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرد به مردم به دلیل اینکه او را ریحانه جان صدا می زنند توهین کرد و گفت دیگر با این اسم کاری ندارم!

این قبیل رفتارها و پرخاشگری های اخیر ریحانه پارسا این ذهنیت را ایجاد می کند که او افسرده شده است. البته این بیماری برای ریحانه پارسا چندان هم دور از ذهن نیست تصور کنید تا دو سال قبل بازیگر اول سینما بودید و سیل پیشنهادات کاری مختلف به سمت تان روانه می شد ولی با یک تصمیم اشتباه و مهاجرت به منجلاب فساد افتادید و با گذر زمان آن هایی هم که دور و اطراف تان بودند همه رفتند و شما و ماندید و خودتان!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون