کد خبر: ۳۱۰۲۹
۲۰:۰۰ -۱۸ تير ۱۴۰۰
میکاپ صورت اگر بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌کند.

آرایش کردن

نشان تجارتمنافذ بزرگ پوست ممکن است باعث شوند تا پوست صورت یکدست به نظر نرسد از این رو بهتر است شما با رعایت تکنیک‌های آرایش پوست با منافذ باز این منافذ بزرگ را بپوشانید تا ظاهری ایده آل و بدون نقص داشته باشید.

میکاپ صورت اگر بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌شود. از این رو بهتر است شما در هنگام انجام میکاپ صورت خود ترفند‌هایی را رعایت کنید تا پوستی شاداب و ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

مراحل انجام میکاپ برای پوست با منافذ باز

۱. ابتدا به پوست صورت خود کرم حاوی رتینوئید و ویتامین آ بزنید تا لایه محافظی روی پوست تان ایجاد شود همچنین این نوع کرم باعث می‌شود تا منافذ پوست کوچک شوند و پوست ظاهری صاف‌تر داشته باشد. بعد از استفاده از این کرم‌ها باید مدتی صبر کنید تا کرم روی پوست صورت تان خشک شود.

۲. از کرم زیر ساز مخصوص آرایش که حاوی دایمتیکون است استفاده نمایید و کرم را در سراسر پوست صورت خود بزنید. توجه داشته باشید که کرم پودر می‌تواند وارد منافذ باز صورت شود و باعث بزرگ شدن منافذ گردد از این رو بهتر است کرم پودر را به صورت مستقیم روی پوست خود نزنید.

۳. مقدار کمی از کرم پودر را به کمک برس آرایشی یا اسفنج روی پوست صورت تان پخش نمایید بهتر است برای زیرسازی میکاپ از محصولات آرایشی استفاده نمایید که روی آن‌ها عبارت noncomedogenic درج شده است، زیرا این محصولات آرایشی باعث بسته شدن منافذ باز پوست نمی‌شوند.

همچنین توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از کرم پودر نه تنها باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن منافذ نمی‌شود بلکه باعث می‌شود تا توجه افراد به منافذ جلب شود و چین و چروک‌های روی پوست صورت بیشتر مشاهده شوند.

۴. در طول روز به جای استفاده از کرم پودر بهتر است چربی اضافه پوست تان را به کمک دستمال‌های مخصوص جاذب چربی پاک نمایید تا لایه‌های آرایشی زیاد باعث انسداد منافذ بزرگ نشوند و در نتیجه این منافذ بزرگ‌تر به نظر نرسند.

۵. بعد از پوشاندن و یکدست کردن پوست صورت می‌توانید به آرایش چشم‌ها و آرایش ابرو‌ها و گریم گونه‌ها و لب‌ها بپردازید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

۶. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می‌توانید برای ماندگاری بیشتر آرایش صورت تان از پودر فیکس استفاده نمایید.

۷. قبل از خواب میکاپ صورت خود را پاک کنید، زیرا وقتی شما می‌خوابید میکاپ می‌تواند به قسمت داخلی منافذ پوست تان نفوذ کند و آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد.

همچنین ماندن میکاپ در زمان خواب روی پوست صورت باعث ایجاد لک روی پوست می‌شود.

۸. در صورت تمایل می‌توانید پوست تان را لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده پوست که باعث بسته شدن منافذ می‌شوند از سطح پوست جدا شوند.

همچنین می‌توانید دو تا سه روز در هفته از اسکراب همراه با لایه بردار شیمیایی استفاده نمایید.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون