کد خبر: ۲۹۶۲۴
۱۲:۱۳ -۱۵ خرداد ۱۴۰۰
اعلام جدایی بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان دوم پرسپولیس، زنگ خطر را برای این تیم و یحیی گل محمدی به صدا درآورده است.

جدایی گلر پرسپولیس

نشان تجارت - بوژیدار رادوشوویچ اعلام کرده به دلیل مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس برایش به وجود آمده حاضر به بازگشت به این تیم نیست و قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد کرد. این خبر برای هواداران پرسپولیس که یکی از متعصب‌ترین بازیکنان شان را از دست می‌دهد شاید ناراحت کننده باشد، ولی از طرفی با توجه به تعداد بازی‌هایی که او برای پرسپولیس بازی کرده، شاید چندان نگران کننده نباشد.

رادو در این فصل فقط ۴ بار برای پرسپولیس به میدان رفته و کلا در طول چند فصل حضورش در این باشگاه هم تعداد بازی‌های زیادی انجام نداده است؛ هرچند که هر موقع درون دروازه ایستاده خیال هواداران را از داشتن یک دروازه بان ذخیره خوب راحت کرده است.

با این حال هواداران پرسپولیس از یک سو و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس از سوی دیگر، نگرانی زیادی بابت جدایی رادوشوویچ دارند که خیلی ارتباطی به خود این دروازه بان ندارد و بیشتر این نگرانی متوجه دیگر دروازه بان پرسپولیس یعنی حامد لک است! در همین رابطه و در گزارشی که فوتبال ۳۶۰ نوشته، حامد لک با ۴۱ کارت زرد و ۴ کارت قرمز خشن‌ترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است! لک این آمار را در ۲۵۹ بازی به جای گذاشته و با معادل گرفتن هر یک کارت قرمز با ۲ کارت زرد، این بازیکن تقریباً هر ۶ بازی یک کارت زرد دریافت کرده است.

نگراین تازه، اما این است دروازه‌بان اول پرسپولیس، ۲ بازی پیش و در دیدار با استقلال ششمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد و تنها با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم خواهد شد.

پرسپولیس ۷ بازی دیگر در لیگ دارد که با توجه به رقابت نزدیک با سپاهان در کورس قهرمانی هر بازی حکم یک فینال است و هر گونه لغزش می‌تواند پایان رویای قهرمانی را رقم بزند. لک در صورتیکه روندی در دوران حرفه‌ای خود داشته حفظ کند تا پایان فصل یک کارت زرد دیگر دریافت کرده و یک بازی را از دست خواهد داد، این اتفاق اگر بیفتد یحیی گل‌محمدی کار سختی برای پُر کردن حساس‌ترین پست تیم خود خواهد داشت.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون