کد خبر: ۲۹۵۶۸
۱۵:۴۱ -۱۳ خرداد ۱۴۰۰
عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه بخش خصوصی یار شاطر و بار خاطر نیست، گفت: شرط حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی کشور، شناخت توانمندی‌های این بخش است.

یحیی آل اسحاق

نشان تجارتیحیی آل اسحاق در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه انتظار فعالان اقتصادی از دولت آینده چیست، افزود: انتظار ما از دولت آینده این است که بخش خصوصی را از حاشیه وارد گود و محدوده کند.

این عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه بخش خصوصی از حاشیه باید به متن اقتصادی کشور بیاید، تاکید کرد: بدون شک در سیاست گذاری‌های اقتصادی و در اجرا عملا بخش خصوصی می‌تواند همکاری خوبی با دولت آینده داشته باشد.

باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تخصیص منابع و تصویب سیاست‌های اقتصادی استفاده شود

وزیر بازرگانی اسبق و رئیس پیشین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بیان کرد: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تخصیص منابع و تصویب سیاست‌های اقتصادی استفاده شود و دولت آینده باید بخش خصوصی را درک کند و آن را به خوبی بشناسد.

آل اسحاق با بیان اینکه بخش خصوصی در دولت آینده می‌تواند همکار خوبی در فعالیت‌های اقتصادی برای دولت باشد، اظهار داشت: در این صورت فعالان بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را به خوبی نشان دهد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق بیان کرد: باید در دولت آینده زمینه‌های لازم برای شناسایی و درک توانمندی‌های بخش خصوصی فراهم شود و برای تحقق این منظور به بخش خصوصی اختیارات و امکانات لازم داده شود تا بتواند دولت را همراهی کند. همچنین باید بدانند که بخش خصوصی یار شاطر است نه بار خاطر!

هرگونه فعالیت‌های اقتصادی در کشور نیازمند نظم و برنامه ریزی است

ال اسحاق تاکید کرد: هرگونه فعالیت‌های اقتصادی در کشور نیازمند نظم و برنامه ریزی است و در این راستا باید فرصت مناسب برای کارآمدی بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور داده شود.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون