کد خبر: ۲۷۳۷۵
۱۴:۳۴ -۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف‌های طولانی مرغ و گرانی آن بود.

قیمت مرغ

نشان تجارت - علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، درخصوص اظهارات رئیس جمهور در زمینه ارتباط گرانی مرغ با تحریم ها، گفت: مشکل نهاده‌ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد بلکه به بی‌تدبیری و خودرایی رئیس جمهور مربوط است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقاومت و اصرار شخص رئیس جمهور در برابر اجرای کامل قانون انتزاع یکی از مهمترین مشکلات بود که تولیدکنندگان مرغ را بین دو نهاد تصمیم گیری جهاد کشاورزی و صنعت سرگردان می‌کرد و نهایتا منجر به آشفتگی در این میدان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصرار غیر کارشناسی، سلیقه‌ای و سیاسی رئیس جمهور بر ثبات قیمت مرغ به هر قیمتی و بی توجهی به نظر کارشناسان دلسوز باعث عدم عرضه محصول در بازار‌های مرسوم و توزیع آن در بازار‌های غیر مرسوم و نهایتا منجر به گرانی مرغ و صف‌های طولانی و لگد مال کردن عزت مردم شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: تاخیر در پذیرش نظر کارشناسان و اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف‌های طولانی مرغ و گرانی آن بود و بیشترین تاثیر را داشت نه تحریم‌ها لطفاً برای پیشبرد مطامع سیاسی خود واقعیت‌ها را بیان کنید و آدرس غلط به مردم ندهید.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون