کد خبر: ۲۷۳۶۹
۱۴:۱۳ -۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
الویری، مدیر عامل اتحادیه ماهیان گرم آبی کشور با بیان اینکه شرایط فروش سال گذشته خوب نبوده و برخی تولیدات هنوز فروش نرفته است گفت: تولیدکنندگان نگران نحوه عرضه محصولات در بازار هستند.

تولیدات ماهی گرم آبی

نشان تجارت - علی الویری، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌ها تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان گرم آبی کشور در خصوص نوسانات قیمت ماهیان گرم آبی در سال ۹۹ به «بازار» گفت: همانطور که می‌دانید ماهیان گرم آبی ۶ ماهه اول تولید و ۶ ماهه دوم برداشت می‌شود که سال گذشته چند ماه شرایط فروش خوب بود.

وی ادامه داد: با این وجود با بسته شدن مرز‌های خارجی با مشکلاتی مواجه شدیم به طوری که برخی تولیدکنندگان هنوز نتوانسته اند ماهی سال گذشته را بفروشند و امسال مجددا تولید کنند. این در شرایطی است که وجود این ماهیان از سال گذشته برای تولید خطر محسوب می‌شود.

الویری خاطر نشان کرد: با این تفاسیر یکی از معضلات اساسی تولید کنندگان این است که اگر امسال هم تولید داشته باشند چگونه باید آن را عرضه کنند.

وی افزود: نگرانی از فروش تولیدات در حالی است که در بحث تامین نهاده‌هایی همچون ذرت برای تغذیه ماهی کپور هنوز با مشکلاتی روبه رو هستیم و تولیدکنندگان بلاتکلیف هستند.

منبع: بازار
برچسب ها: نشان تجارت ماهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون