کد خبر: ۲۷۳۴۹
۱۱:۳۷ -۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرشاد ماجدی: با الدحیلی بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان سه بر یک اولسان هیوندای کره جنوبی را برده بود.

فرشاد ماجدی

نشان تجارت - فرشاد ماجدی، دستیار فرهاد مجیدی در مورد دیدار برگشت با الدحیل گفت: مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان اولسان کره جنوبی را با سه گل شکست داده بود. مقابل این تیم قدرتمند می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. الدحیل برای مساوی آمده بود، اما ما دنبال برد بودیم که فقط یک امتیاز به دست آوردیم.

فرشاد ماجدی با اشاره به مصدومیت سه بازیکن استقلال در این دیدار گفت: متأسفانه محمد نادری و فرشید اسماعیلی مصدوم شدند و مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید کمی کار تیمی را خراب می‌کند. دیاباته نیز به دلیل خستگی آسیب دید و اواخر بازی ۱۰ نفره بازی کردیم. امیدوارم دیدار‌های بعدی مقابل الاهلی و الشرطه عراق را ببریم و صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری این دیدار هم گفت: امیدوارم بازی جوانمردانه را رعایت کنند. در دیدار قبلی زمانی که بازی با نتیجه ۳ – ۳ پیش می‌رفت یک پنالتی که روی مهدی قائدی رخ داد، نگرفتند. برای این بازی پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفته شد که ۹۰ درصد پنالتی نبود. شاید پس از این پنالتی بازنده می‌شدیم. این کار خوب نبود و فیرپلی رعایت نشد. درباره ناظر بازی هم می‌خواهم صحبت کنم، وقتی سرپرست یا یکی از اعضای نیمکت الدحیل به سمت نیمکت ما اعتراض کرد، داور به یکی از مربیان ما کارت زرد داد. نمی‌دانم این چه مدل فیرپلی است.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مری
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
چقققد مجیدی مودب و بدون توهین صحبت میکنه... واقعا خوشم میاد ازش
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون