کد خبر: ۲۶۹۱۳
۱۸:۴۳ -۲۹ فروردين ۱۴۰۰
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به نقش محدودیت‌ها در کم شدن فشار در دوره پیک کرونا، از محدودیت‌های اعمال‌شده در موج چهارم انتقاد کرد و گفت: همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ و همه پارک‌ها باز است، در واقع محدودیت نداریم.

محدودیت های کرونایی

نشان تجارت - پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت مراجعه‌های مبتلایان کرونا به بیمارستان گفت: وقتی آمار مبتلا و فوتی‌ها افزایش پیدا کرده است، این بر ورودی بیماران به بیمارستان هم اثر می‌گذارد. همه چیز بر افزایش این مراجعه‌ها اثر دارد، وقتی رستوران‌ها باز است، تردد برای سفرها باز است، مردم هم مبتلا می‌شوند.

طبرسی در مورد وضعیت تخت‌های بیمارستان توضیح داد: تخت‌های بیمارستان پر است، یک سری بیمارستان برای مراجعه‌های کرونایی اضافه می‌شوند، ولی به هر حال تخت کم است و این را خود وزارت بهداشت هم اعلام کرده است. نسبت به قبل از عید، تعداد مراجعه‌های کرونایی ما بالای ۵ برابر شده است که بین این‌ها همه گروه سنی از بچه تا بزرگسال وجود دارد.

طبرسی با اشاره به پیش‌بینی‌ مدت‌زمان موج جدید کرونا بیان کرد: تا الان متوجه شدیم که هر موج حدود دو ماه طول می‌کشد، حال اگر بتوانیم یک مقدار محدودیت ایجاد کنیم تا فشار موج گرفته و پیکش کمتر شود، کمک‌کننده خواهد بود، اما اگر همین‌طور پیش رود ما در دو ماه یا سه ماه با همین فشار باید جلو برویم.

وی با انتقاد از محدودیت‌های اعمال‌شده گفت: اینها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه‌چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ و همه پارک‌ها باز است، در واقع همه‌جا باز است و محدودیتی نداریم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در مورد واکسیناسیون کادر درمان گفت: واکسیناسیون کادر درمان این هفته یا هفته بعد تمام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون