کد خبر: ۲۶۱۷۲
۱۹:۲۷ -۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عسگری، معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی واحد‌ها تنها مرغ قطعه بندی شده عرضه می‌کنند، گفت: با توجه به خودداری برخی واحد‌ها از عرضه مرغ تنظیم بازاری، پروانه چنین واحد‌هایی باطل می‌شود.

حشمت الله عسگری

نشان تجارت - حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به ممانعت برخی مرغ فروشی‌ها از عرضه مرغ تنظیم بازار اظهار داشت: مرغ فروشی‌ها ملزم به تامین نیاز مردم هستند و با توجه به عرضه گسترده مرغ، همه واحد‌ها باید مرغ عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی واحد‌ها تنها به عرضه مرغ قطعه بندی شده اقدام می‌کنند افزود: با توجه به خودداری برخی واحد‌ها از عرضه مرغ تنظیم بازاری، پروانه چنین واحد‌هایی باطل می‌شود چرا که تامین نیاز مردم اولویت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: کشتارگاه‌ها نیز باید به همان میزانی که مرغ تحویل می‌گیرند باید مرغ به میدان بهمن تحویل دهند.

عسگری افزود: تامین سهمیه مرغ مورد نیاز بیمارستان ها، رستوران ها، پادگان‌ها و چنین مراکزی نیز در دستورکار قرار دارد و با تایید صنعت و معدن در میدان حکیمیه عرضه می‌شود.

وی از عوامل مختلف برای ایجاد ثبات در بازار مرغ گفت: از ظرفیت بسیج اصناف برای اجرای گشت‌های مشترک صمت و تعزیزات به منظور نظارت بر بازار مرغ و شناسایی واحد‌های متخلف استفاده می‌شود.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون