کد خبر: ۲۵۴۴۶
۱۵:۲۹ -۰۴ فروردين ۱۴۰۰
آبی‌پوشان در حالی باید ۱۴ فروردین در لیگ برتر مقابل پیکان صف‌آرایی کنند که ویروس کرونا اردوی استقلال را فرا گرفته است و از قرار معلوم سازمان لیگ هم بنا ندارد بازی را به تعویق بیندازد.

استقلال تهران

نشان تجارت - مثبت شدن تست کرونای ۹ عضو تیم استقلال (شامل ۵ بازیکن و ۴ عضو کادرفنی) موجی از نگرانی دربین اهالی فوتبال ایجاد شده است. در این خصوص حالا تمرینات آبی‌های پایتخت قرار است بدون اعضای کرونایی برگزار شود و البته چند روز دیگر دوباره از اعضای تیم تست گرفته خواهد شد.

در این شرایط صحبت‌هایی درباره احتمال لغو دیدار بعدی استقلال درلیگ برتر شنیده شده است. آبی‌های پایتخت طبق برنامه قبلی روز ۱۴ فروردین ماه باید با پیکان تهران روبه رو شوند. از آنجایی که ۱۰ روز تا این مسابقه زمان باقی مانده، اما بعید است که خبری از لغو بازی باشد.

سال گذشته که اعضای استقلال مبتلا به کرونا شدند، دیدار این تیم با پارس جنوبی لغو شد و حالا نیز بحث‌هایی درباره معوق شدن مسابقه بعدی آبی‌ها ایجاد شده که البته بعید به نظر می‌رسد. چراکه تا آن زمان احتمالا استقلالی‌های کرونایی شده بهبود یافته اندو حتی چند روز زودتر هم می‌توانند در تمرینات شرکت کنند.در این خصوص کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز هنوز برنامه‌ای برای لغو دیدار استقلال و پیکان ندارد و قصد دارد طی روز‌های آینده با انجام تست‌های جدید از آبی‌ها تصمیم خود را درباره این بازی اتخاذ کند.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون