کد خبر: ۲۵۴۲۸
۱۱:۵۶ -۰۴ فروردين ۱۴۰۰
لیست جدید تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با سوریه در شرایطی اعلام شد که کماکان خبری از وریا غفوری و رامین رضاییان نیست و می‌توان به صورت قطعی گفت که دراگان اسکوچیچ به هر دلیلی، به این دو بازیکن مطرح اعتقاد ندارد.

دراگان اسکوچیچ

نشان تجارت - مهدی تیکدری مدافع راست تراکتور تیم ملی گزینه جدید اسکوچیچ برای بازی در سمت راست خط دفاعی است که در غیاب صادق محرمی مصدوم دعوت شده است.

این در حالی ست که احمد موسوی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی بودند که امسال در لیگ نمایش خوبی داشتند، اما اسکوچیچ ترجیح داده سراغ مدافع راست تراکتور برود.

البته مهدی تیکدری در کنار خودش یک بازیکن همه کاره به اسم سیامک نعمتی می‌بیند. آچار فرانسه‌ای که قادر است در پُست‌های مدافع و هافبک راست بازی کند و به همین دلیل هم در لیست دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است.

سیامک نعمتی را می‌توان بازیکن مورد علاقه سرمربی کروات خواند که در فهرست‌های قبلی نیز توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده بود. او از معدود بازیکنانی است که می‌تواند در خط دفاع و هافبک آن هم دریک سطح خوب و مشخص بازی کند.

در روز‌هایی که سمت راست تیم ملی فاقد مهره‌های سرشناس و با تجربه بین المللی است سیامک نعمتی می‌تواند غنیمتی برای تیم دراگان اسکوچیچ باشد.

سیامک نعمتی

منبع: خبرورزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون