کد خبر: ۲۵۳۷۰
۱۳:۴۴ -۰۳ فروردين ۱۴۰۰
بیشترین تخلفات اصناف مربوط به گران فروشی و نداشتن درج قیمت ثبت شده است.

تخلفات اصناف

نشان تجارت - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین تخلفات اصناف اصفهان مربوط به گران فروشی و نداشتن درج قیمت است، گفت: گرانی بسیار زیادی در تمام اقلام بازار دیده می‌شود و بعید می‌دانم به غیر از درصد معدودی، افراد بتواند گوشت قرمز، مرغ، پسته و آجیل خرید کند.

جواد محمدی فشارکی در خصوص وضعیت بازار اصفهان و نظارت بر آن در آستانه شب عید، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بازرسی اصناف از ۲۰ بهمن امسال با حضور ۸۷ بازرس اصلی و ۲۴۲ بازرس افتخاری در اصفهان آغاز شد.

وی توضیح داد: بازرسان افتخاری در این طرح در واحد صنفی به عنوان مشتری خرید می‌کنند و در صورت تخلف، بازرس رسمی با مراجعه دوباره به همان واحد، فرم تخلف را تکمیل می‌کند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه گران فروشی و تخلفات صنفی در اصفهان وجود دارد و در بازرسی‌ها با آن برخورد می‌شود، اظهار کرد: باید توجه داشت که قبل از گران فروشی، گرانی در بازار شدت گرفته و متاسفانه بسیاری از قیمت‌های سطح عرضه به گرانی برمی گردد که به دلیل کمبود و نبود مواد اولیه تولید و قیمت سرسام آور آن، افزایش نرخ ارز، تحریم‌ها و ... است، البته سوء مدیریت نیز در راس گرانی‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر گرانی بسیار زیادی در تمام اقلام بازار دیده می‌شود، تصریح کرد: با این وجود هیچ کمبود کالایی در بازار اصفهان نداریم و کالا‌های اساسی به فراوانی وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون