کد خبر: ۲۳۹۳۶
۲۱:۰۶ -۰۵ اسفند ۱۳۹۹
به تازگی شهرزاد کمال زاده عکسی از خود را منتشر کرد که در آن از یک ماسک بسیار زیبا و گل گلی استفاده کرده است.

شهرزاد کمال زاده

نشان تجارت - شهرزاد کمال زاده این روز‌ها فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد.

انگار این روز‌ها استفاده از ماسک‌های جالب و گا‌ها عجیب و غریب میان بازیگران و افراد مشهور رایج است. همین چند روز پیش بود که عکسی از شهاب حسینی درحالی که ماسکی با عکس ماری جوانا روی آن نقش بسته بود منتشر شد. انتشار این عکس واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و کار به جایی رسید که سرانجام شهاب حسینی در یک گفتگو دلیل استفاده از آن را اعلام کرد.

به تازگی شهرزاد کمال زاده نیز عکسی از خود را منتشر کرد که در آن از یک ماسک بسیار زیبا و گل گلی استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید: جنجال آخرین عکس خانم بازیگر!


شهرزاد کمال زاده کیست؟

شهرزاد کمالزاده (زاده ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید. او از خاندان کمال زاده از کرج از کمال اباد می‌باشد. پدر او سعید خان کمال زاده و پدر بزرگ او هادی خان کمال زاده و جد او حاج احمد بیک کمال زاده است. 

فعالیت هنری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و نیز از سال ۱۳۸۳ با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد.

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال آرام می‌گیریم. به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون