کد خبر: ۲۳۵۲۴
۱۵:۳۰ -۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: نخستین گواهی صادراتی در حوزه آرایشی و بهداشتی بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در پیام صادر شد.

منطقه ویژه اقتصادی پیام

نشان تجارت - سید مجتبی حسین پور افزود: این گواهی توسط یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی آرایشی و بهداشتی در منطقه دریافت شده است.

حسین پور اضافه کرد: این واحد تولیدی با استفاده از مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی از جمله حداقل بودن تشریفات گمرکی موفق به اخذ گواهی تولید صادرات محصولات خود شده است.

او خاطر نشان کرد: با توجه به صادرات محور بودن فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی، این امکان وجود دارد تا این واحد سرمایه‌گذاری و دیگر واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه، با بهره‌مندی از مزایای مناطق ویژه اقتصادی بتواند تولید منجر به صادرات داشته باشند.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: با توجه به توسعه زیر ساخت‌ها در پیام و رایزنی با بانک توسعه صادرات که به صورت جدی در حال انجام است، این آمادگی وجود دارد تا واحد‌های تولیدی و صنعتی که به دنبال صادرات محصولات خود با استفاده از مزایای منطقه ویژه اقتصادی هستند در پیام مستقر شوند.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون