کد خبر: ۲۳۵۲۳
۱۳:۵۰ -۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور با ارائه تسهیلات ۱۰۰۰ میلیارد ریالی برای اتمام پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو خبرداد.

منطقه آزاد ماکو

نشان تجارت - محمد رضا عبدالرحیمی افزود: یکی از مهمترین مشکلات شهر ماکو شبکه و تصفیه خانه فاضلاب این شهر است، متاسفانه پروژه به دلیل محدودیت‌های مالی چند سالی است به کندی پیش می‌رفت که نهایتا پیگیری‌ها جواب داد.

عبدالرحیمی با بیان اینکه دولت (سازمان برنامه و بودجه کشور) با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کرد، ادامه داد: بر اساس آن شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو با بهره گیری از تسهیلات ۱۰۰۰ میلیارد ریالی با تضمین بازپرداخت از سوی دولت تکمیل می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با جدیت دستگاه اجرایی یعنی شرکت آب و فاضلاب شاهد جان بخشی به پروژه و البته تکمیل و جان بخشی به محیط زیست شهر و منطقه از ابتدا تا انتهای زنگمارمان باشیم.

تکمیل پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو یکی از مطالبات مردم منطقه بود که پیش از این مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو قول مساعد برای رفع این مشکل داده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون