کد خبر: ۲۳۱۰۶
۱۲:۴۴ -۲۰ بهمن ۱۳۹۹
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، چهار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

منطقه آزاد ماکو

نشان تجارت - معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در آیین افتتاح این واحد‌های تولیدی اظهار داشت: این واحد‌های تولیدی شامل تولید قارچ در شهرک صنعتی سنگین، تولید پوشک بچه در شهرک صنعتی شماره یک، برش و بسته بندی کاغذ و تولید یراق آلات در شهرک صنعتی سبک منطقه آزاد ماکو است.

ابراهیم جلیلی افزود: با افتتاح و بهره برداری از این واحد‌های تولیدی به ظرفیت ۱۱ هزار و ۵۵۰ تن در سال برای ۱۰۶ نفر بصورت مستقیم و ۲۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شد.

جلیلی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱ واحدی تولیدی مختلف در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسیده که در مجموع برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون