کد خبر: ۲۲۹۹۹
۱۹:۱۲ -۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سال‌ها پیش در مجلات و نشریه‌های سینمایی شایعه ازدواج علی انصاریان و هدیه تهرانی مطرح شده بود؛ که به هیچ وجه صحت نداشت؛ و خبری کذب بود.

علی انصاریان

نشان تجارت - هدیه تهرانی در اوایل سال ۱۳۸۶، یکی از خبرسازترین و شناخته شده‌ترین سوپراستار‌های سینمای ایران بود در همان دوران، شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان، فوتبالیست مطرح تیم پرسپولیس در آن دوران، سوژه داغ اغلب مجلات و نشریات سینمایی شد. هدیه تهرانی به جز یکبار ازدواج با شخصی به نام هومن بهمنش که بعد از یکسال منجر به طلاق شد با فرد دیگری ازدواج نکرده، علی انصاریان نیز هرگز ازدواج نکرده است. به گفته خودش برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است.

علی انصاریان

نشریات و مجلات مختلفی به طور مرتب خبر‌هایی را درباره ازدواج هدیه تهرانی منتشر می‌کردند. هدیه زیاد اهل جنجال نبود و کمتر پیش می‌آمد با روزنانه، مجله و یا هر رسانه دیگری مصاحبه کند. همین دلیل کافی بود تا هر روز بر میزان این حواشی افزوده شود، به طوری که ظرف مدت یک سال، ۸ بار یا بیشتر خبر ازدواج یا طلاق او توسط نشریات مختلف پخش شد!

طبق گفته خود هدیه تهرانی تکذیب چنین اخباری فایده نداشت و حتی برایش خنده دار بود که یک خانم چطور می‌تواند در یک سال ۱۰ بار ازدواج کند و طلاق بگیرد. همین موضوع باعث عدم توجه اش به این حواشی بی اساس بود.

اما بعد‌ها در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرد که: «نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد، سالی هشت بار مرا شوهر می‌دهند. منطق می‌گوید، حتی اگر بخواهیم عده این طلاق‌ها را حساب کنیم، با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر، پس از سه ماه و ده روز شوهر کنم، باز هم سالی ده تا شوهر نمی‌توانم عوض کنم.

انتظار دارید به این چیز‌ها فکر کنم؟ بروم و دور بیفتم و بگویم چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ اصلا فرض کنید این کار را هم کردم. آن وقت تیتر می‌زنند: هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما، ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون