کد خبر: ۲۲۹۸۹
۱۴:۵۸ -۱۸ بهمن ۱۳۹۹
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز به کار پرواز‌های ناوبری VIP بین شهر‌های شیراز و قشم با توافق‌های صورت گرفته بین فرودگاه زرقان شیراز و فرودگاه آسمان قشم خبر داد.

منطقه آزاد قشم

نشان تجارت - مرتضی شیخ زاده با اشاره به ورود نخستین هواپیمای شخصی از شیراز به جزیره، عنوان داشت: پرواز‌های ناوبری بصورت VIP در مسیر پروازی قشم- شیراز - قشم بین دو فرودگاه زرقان شیراز و آسمان قشم و توسط دو هواپیمای سبک و با زمان حدودی پرواز ۱۴۰ دقیقه از امروز، رسما آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این امکان با پیگیری‌های جدی حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و طبق توافق دو جانبه صورت گرفته بین فرودگاه زرقان شیراز و فرودگاه آسمان قشم صورت گرفته است و افرادی که متقاضی استفاده از این سرویس هستند بایستی ۲۴ ساعت پیش از پرواز به فرودگاه‌های آسمان در قشم و یا زرقان در شیراز مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: فرودگاه آسمان قشم، نخستین مجموعه باند فرودگاه بخش خصوصی جنوب کشور است که پیست پروازی آن با مجوز رسمی دارای ۶۰۰ متر باند پروازی و امکانات جانبی شامل ۱۵۰ هکتار زمین برای مسابقات سافاری، پرواز‌های VIP، گلایدر‌های موتوردار، کایت و جایرو کوپتر در نوروز ۱۳۹۸ افتتاح شده و در دسترس گردشگران و قشموندان قرارگرفته است.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون