کد خبر: ۲۲۶۸۹
۱۶:۳۹ -۱۱ بهمن ۱۳۹۹
باشگاه پرسپولیس هفته پر خبری را پیش رو خواهد داشت.

پرسپولیس تهران

نشان تجارت - هفته ای پر از خبر پیش روی هواداران پرسپولیس است. هفته ای که با بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی آغاز می شود و قرار است فردا نیز خبرهای دیگری منتشر شود.

اگرچه تا به این دقیقه گشایشی در مورد پرونده بودیمیر رخ نداده، اما شنیده می شود خبرهایی از سوی باشگاه منتشر خواهد شد، خبرهایی مبنی بر پرداخت طلب بودیمیر. به همین دلیل نیز عضو تازه وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام اعلام کرد خبر خوشی دارد. پیگیری ها نشان می دهد تا این لحظه اتفاقی رخ نداده اما شاید فردا مدیران پرسپولیس اقدامی کنند تا شر پرونده بودیمیر از سر باشگاه کم شود.

در ادامه روزهای پر خبر باشگاه قرار است روز دوشنبه جلسه ای بین ایجنت رادوشوویچ و یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا مشکل این دروازه بان کروات هم برطرف شود.

باشگاه گویا متوجه شده که مشکل اصلی رادو پول نیست بلکه بابت ناملایماتی است که این بازیکن در تمرینات با آن ها مواجه می شود. به نظر می رسد برخی از اعضای کادرفنی با او برخورد مناسبی ندارند و قرار است این موضوع هم به موازات پرداخت مطالباتش حل و فصل شود.

پس از خبر رادوشوویچ به مهدی ترابی می رسیم که شنیده می شود قرار است به ساختمان باشگاه رفته و با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کند. قراردی به مدت یک فصل و نیم. ترابی که هنوز به ایران برنگشته قرار است طی چند روز آینده رسما پرسپولیسی شود.

از این رو هواداران پرسپولیس هفته بسیار پر خبری را پیش رو دارند و باید خودشان را برای هر خبری آماده کنند.

منبع: دانشجو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون